Nekromanti Linköpingslunch

Feuflux

omjonasson.se
Jag och Cissi snackade lite om att äta lunch ihop nån dag eftersom vi båda jobbar i Linköpings centrum och behöver mat mitt på dagen. Sen tänkte jag att det blir orättvist om bara jag och inte Cissi får nån trevlig att prara med på lunchen, så vi bjuder in lite fler folk. :gremsmile:

Så allmän intressekoll. Har vi folk som jobbar i centrum eller bara är villiga att färdas en lång strecka för att äta lunch med oss en timme? Jag kan i princip vilka dagar som helst och äter allt (dvs föreslå gärna restaurang).

Cissi

Up to no good.
Eftersom jag är den spontana av mig och Feuflux... :gremgrin:

Så, vad sägs om att träffas på Stora Torget på onsdag strax innan 12?? Så kan vi bestämma vart vi ska gå på plats. :gremsmile:

Kramar

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Vad ska ni äta? Vad är ni sugna på?

/Niklas som applåderar detta initativ trots bosättning på annan ort. Känns som en Ciccismitta igen. Cicci har fört med sig massa sprudel till wrnu!

Cissi

Up to no good.
Niklas73 said:
Vad ska ni äta? Vad är ni sugna på?

/Niklas som applåderar detta initativ trots bosättning på annan ort. Känns som en Ciccismitta igen. Cicci har fört med sig massa sprudel till wrnu!
Sugen på Diiiiiig!!! :heart:

!Paxen

Swashbuckler
Feuflux said:
Jag och Cissi snackade lite om att äta lunch ihop nån dag eftersom vi båda jobbar i Linköpings centrum och behöver mat mitt på dagen. Sen tänkte jag att det blir orättvist om bara jag och inte Cissi får nån trevlig att prara med på lunchen, så vi bjuder in lite fler folk. :gremsmile:

Så allmän intressekoll. Har vi folk som jobbar i centrum eller bara är villiga att färdas en lång strecka för att äta lunch med oss en timme? Jag kan i princip vilka dagar som helst och äter allt (dvs föreslå gärna restaurang).
Skulle vilja säga ja, men det är tveksamt att jag kan.. Speciellt om det ska vara nu på onsdag. Anyhoo, ha det trevligt du och Cissi :gremwink:

Cissi

Up to no good.
!Paxen said:
Feuflux said:

Skulle vilja säga ja, men det är tveksamt att jag kan.. Speciellt om det ska vara nu på onsdag. Anyhoo, ha det trevligt du och Cissi :gremwink:
Paxen, vi kan anpassa efter dig om du vill vara med! Vi som är i stan är ju mycket mer flexibla än dig som måste ta dig hit.
Så, kan du någon annan dag?
:gremsmile:

!Paxen

Swashbuckler
Cissi said:
!Paxen said:
Feuflux said:

Paxen, vi kan anpassa efter dig om du vill vara med! Vi som är i stan är ju mycket mer flexibla än dig som måste ta dig hit.
Så, kan du någon annan dag?
Njae, är väl inte helt säker på att jag kan den här veckan överhuvdtaget. Måste ju ta ledigt och jag har egentligen inte tid med tanke på att jag har mycket arbete att göra i maskin. Men jag kan säga till när jag väl kan, men tills vidare, bestäm ni hur ni vill göra.

Cissi

Up to no good.
Det finns inget som säger att vi inte kan göra om det! :gremsmile:

Så, onsdag 16/1 träffas vi på stora torget i Linköping strax innan 12!

Sedan får vi planera flera luncher framåt så Paxen kan vara med. :gremsmile:

Feuflux

omjonasson.se
Cissi said:
Så, onsdag 16/1 träffas vi på stora torget i Linköping strax innan 12!
Alldeles för spontant Cissi! Hur dags är strax? Är det tio minuter i? Fem? Och stora torget är stort. I vilken ände ska vi träffas? Stora cykelparkering? Filbyterfontänen? Utanför Burger King?

:gremwink:

Nä men det blir bra. Jag kommer ha samma ansikte som på min avatar, ha brun vinterjacka och sedan gammalt är jag distriktsmästare i att se bortkommen ut. Så ni ska nog hitta mig.

---

Får bli nån annan gång Paxen, synd. Det är ju dock lite absurt att ta ledigt och åka pendeln från Norrköping i 30 minuter enkel väg för att äta lunch i en timme. Så jag förstår dig.
Men att få träffa två nya forumitansikten istället för tre är inte dåligt!

Cissi

Up to no good.
Ville bara påminna alla som ev är intresserade om att jag, Feuflux och Recca ska käka lunch i morgon med träff på stora torget någonstans mellan burger king, filbyterfontänen, Storan och Linds.
Typ, kl 12ish.

Inte för sent att dyka upp än och med löfte om att det kommer hända igen!

Feu, jag hittar dig!

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Jag vill veta vad ni åt förra gången OCH den här. Jag får friforma min lunch.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Nu är ni på lunch, undrar vad det mumsas och pratas om! Man ska prata om Starchallenge! :gremlaugh:

Cissi

Up to no good.
Niklas73 said:
Nu är ni på lunch, undrar vad det mumsas och pratas om! Man ska prata om Starchallenge! :gremlaugh:
Nu har vi varit på lunch! De som dök upp var jag och Feuflux och stackars Feuflux fick stå ut med mig ensam i en hel timma!
Vi åt thaimat och pratade om spel, jobb, forumet och livet (det var mest jag som pratade :gremwink: )

Det var fantastiskt trevligt och om Feuflux står ut med att träffa mig igen så gör jag gärna om det.

Vi avslutade med att prata lite om Niklas73, hans vinnande personlighet och Starchallenge! :heart:

Kramar!

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Thaimat är grymt! Jag snackar också mycket men kan lyssna med. Starchallenge är värt allt snack. :gremwink:.

Nice! Hoppas allt var till belåtenhet!

Feuflux

omjonasson.se
Nu har vi varit på lunch! De som dök upp var jag och Feuflux och stackars Feuflux fick stå ut med mig ensam i en hel timma!
Vi åt thaimat och pratade om spel, jobb, forumet och livet (det var mest jag som pratade :gremwink: )

Det var fantastiskt trevligt och om Feuflux står ut med att träffa mig igen så gör jag gärna om det.

Vi avslutade med att prata lite om Niklas73, hans vinnande personlighet och Starchallenge! :heart:

Kramar!
Haha, ja det var mycket trevligt, och jag tyckte inte alls att det bara var du som pratade! Vi får absolut ta en repris i framtiden, och se om vi kan lura med några andra. Niklas verkar ju sugen på att ta tåget ner och äta med oss om inte annat. :gremwink:

Men Recca, varför vill du inte träffa mig? Buhu?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Om ni organiserar ett nytt lunchtillfälle i framtiden så kanske jag kan hänga på? Jobbar på Birgittaskolan som ligger rätt centralt och har ett ganska luftigt schema just nu eftersom många av mina elever har praktik.

Eftersom jag inte kommer åt forumet via min jobbdator så bör det dock inte vara för spontant och det är en fördel om någon kommunicerar en tid till mig via mail. Jag nås på andreas.williamsson@gmail.com