Nekromanti Linköping är den plats där alla coola katter finns

walium

Ganska töntig, faktiskt
walium är inte nykter

Han blev utslängd ifrån HG för att han var för full. Tihihihi. Och nu tror jag att han har somnat efter mycket svamlande. :gremsmile:

Dimfrost

Special Circumstances
Minirapport

Observera att jag inte är helt nykter, så jag kommer inte att ta något som helst ansvar för detta imorgon. :gremwink:

Fyra personer dök upp (eller, tja, walium dök ju tekniskt sett inte upp eftersom det var hans lägenhet, men ändå)
Glögg är gott
Jag är inte så bra på schack
Jag är desto bättre på Settlers
Ett av dessa spel är tyvärr mer skicklighetskrävande än det andra
Det går (tydligen) att grogga med glögg
walium gillar skum öl
Vi gillar att dissa diverse rollspel, som vanligt
Det är omöjligt att hitta i Ryd (surprise!)
Det är däremot möjligt att bli utkastad från HG. Alltid lär man sig något! (OBS: Det var inte jag.)

Ja, eh, sen hände det inte så mycket mer. Och jag har skrivit det här inlägget rätt långsamt för att inte se ut som Dante. :gremlaugh:

/Dimfrost

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: walium är inte nykter

Ah, nu sover Han som ett litet barn på en pappkartong under soffbordet. Jag antar att det var för jobbigt att släpa sig de två metrarna till madrassen. :gremwink:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Re: Minirapport

Som representant för den relativt nyktra delen av sällskapet (det var av praktiska skäl: jag hade ett möte idag klockan 10 och om jag blir ordentligt bakfull tillbringar jag en hel dag liggande med huvudet i madrassen, önskandes att jag var nykterist) instämmer jag med ovanstående. Men vi drack inte speciellt mycket glögg har jag för mig.

/tobias

Foggmock

Myrmidon
Re: walium är inte nykter

Vadådå. Efter fyra timmar i era mördarfåtöljer kändes det faktiskt rätt nice att få lägga sig under soffbordet, så jag tänker inte beskylla Honom. Mattan kunde såklart varit en aning mjukare, men grisig sömn och trasiga muskler/leder hör fan konvent till.

Lycan

Hero
Re: Linköping är den plats där alla coola katter f

Så fort flytten är klar kommer jag. Håller ni på fortfarande då?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Linköping är den plats där alla coola katter f

"Så fort flytten är klar kommer jag."

Ska du flytta till Linköping eller? Jag kommer att vara kvar här åtminstone 2,5 år till och både Dimfrost och Gurgeh har ambitioner att bli livstidsstudenter. Snigel, H20 och Solinde har bara precis börjat plugga. Så ja, det ser ut som om vi kommer att träffas om du inte dröjer alltför länge. :gremsmile: