Nekromanti [Linköping] Picknick!?

Cissi

Up to no good.
Skarpskytten;n100943 said:
Jag råkar vara i L-köping en vecka i sommar, så jag är lite nyfiken på om det blir något av det här - och i så fall när.

När är du här? :)

Skarpskytten

Ödestyngd världsvandrare
Cissi;n100947 said:
När är du här? :)
Den 7 till 13 juli. Pga av diverse släktbesök (min dotters gammelmormor och "krusiner") går dock flera dagar bort. Helgen ser väl bäst ut för mig, som planeringen ser ut idag. Men det kan ändras, jag så jag tycker i alla ödmjukhet inte att det ska styra för mycket.

Cissi

Up to no good.
Men ska vi föreslå picknick i trädgårdsförening lördagen den 11 juli då? kl 13? Vad säger folk? :)

Cissi

Up to no good.
LordTengel;n100983 said:
Hellre söndag 12 juli, om jag får önska fritt.
Magnus, skulle inte vi spela då? Det är ju sista gången innan jag går på semester som vi kan spela.

Cissi

Up to no good.
Eller söndagen den 12e? Vårt spel blev plötsligt inställt. Några fler röster? :)

Hellzon

Långsamma Vargen
Jag kommer inte idag som ni kanske gissat, två timmars körning till Linköping. Imorgon är väl inte optimalt heller.

Cissi

Up to no good.
Det verkar inte bli nått i helgen. Jag har inte orkat vara så drivande och intresset är ganska svalt. Vi får ta det nån annan gång. Ledsen, Skarpskytten.

Skarpskytten

Ödestyngd världsvandrare
Cissi;n103653 said:
Det verkar inte bli nått i helgen. Jag har inte orkat vara så drivande och intresset är ganska svalt. Vi får ta det nån annan gång. Ledsen, Skarpskytten.
Det är okej; jag har fullt upp. Men lite tråkigt, för det finns en risk att jag flyttar till L-Köping 2017, och då vill jag hitta folk att spela med och det hade varit trevligt att känna några forumiter då. Det kommer trea, en spelgrupp, efter jobb och bostad, i min privata behovspyramid.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Nu verkar det bli fint väder ett tag framöver, ska vi göra ett nytt försök? :)

Ackerfors

Alas, your rapids!
För mig är de två kommande helgerna än så länge fria, så något då skulle kanske passa?