soda_UBBT
Warrior
Om det är så att ämnet tagits upp förut ber jag om ursäkt,
På neogames hemsida omnämns den kommande modulen Riddare:
”Denna efterlängtde modul”
jag har så vitt jag vet aldrig läst någon tråd i detta officiella eon-forum där någon skribent uttryckt någon önskan eller behov avovanstående moduls existens.
Jargien och Odöda ligger på säkra andra och tredje platser efter det skriande behovet av bra eller för den delen bara halvbra äventyr.
Det är ju neogames fulla rätt att gör reklam för kommande moduler men att överdriva och fabulera i denna grad måste anmärkas. Jag kan ju nämna att uttrycket
”efterlängtad som Riddare” - är numera ett känt uttryck i min rollspelsgrupp.
För att inte i onödan skapa massa trådar tar jag upp ett till ämne:
Jag funderar på att skapa en ny eon-hemsida.
Jag vet att det redan finns en rad bra eon-sidor men jag har en lite annorlunda
tanke och tänkte här utröna om något intresse finns:
Kortfattat så skall sidan fungera som en samlings sida för utbyte av äventyr och annat material. För att kunna ladda ner saker måste man själv tillföra saker. Materialet skall självklart vara egenhändigt producerat. Detta skall inte vara någon 1:1 ratio, utan för att kunna bli medlem(och därmed för möjlighet att ladda ner saker) måste ladda upp något (som kontrolleras).
Finns något intresse??
På neogames hemsida omnämns den kommande modulen Riddare:
”Denna efterlängtde modul”
jag har så vitt jag vet aldrig läst någon tråd i detta officiella eon-forum där någon skribent uttryckt någon önskan eller behov avovanstående moduls existens.
Jargien och Odöda ligger på säkra andra och tredje platser efter det skriande behovet av bra eller för den delen bara halvbra äventyr.
Det är ju neogames fulla rätt att gör reklam för kommande moduler men att överdriva och fabulera i denna grad måste anmärkas. Jag kan ju nämna att uttrycket
”efterlängtad som Riddare” - är numera ett känt uttryck i min rollspelsgrupp.
För att inte i onödan skapa massa trådar tar jag upp ett till ämne:
Jag funderar på att skapa en ny eon-hemsida.
Jag vet att det redan finns en rad bra eon-sidor men jag har en lite annorlunda
tanke och tänkte här utröna om något intresse finns:
Kortfattat så skall sidan fungera som en samlings sida för utbyte av äventyr och annat material. För att kunna ladda ner saker måste man själv tillföra saker. Materialet skall självklart vara egenhändigt producerat. Detta skall inte vara någon 1:1 ratio, utan för att kunna bli medlem(och därmed för möjlighet att ladda ner saker) måste ladda upp något (som kontrolleras).
Finns något intresse??