Baron Orm
Veteran
jag har bara ett litet smått dilemma med en karaktär.. jag tror att mina kära medspelare blir lite stött på honom eftersom att han är så pass välspelad har jag nu börjat att fundera på att tabort vissa magiska saker från hans utrustning ... och det är en ansenlig mängd saker och vissa av dom har absurda magiska effekter som jag inte ens vet hur man får till. som tex en Yelani Rustning med +3 lans kan inte förstå hur man får till en sån magisk effekt men detta innebär.. japp han har haft ihjäl en liljegardist (tror det är rätt stavat) och för att inte glömma han 20 följeslagare men tror du det får några konsekvenser.. nej inte en ända.. men åter till ämnet jag tycker att det har liksom tråkat ut karaktären... 2x Kryotropska Slagsvärd 3t6 extra skada.. dvs han gör 8t6+3 i skada lite väl absurt.... så vad tycker ni
______
Min Favorit Char.. och en viss sl säger att han är för väl spelad. so speak up is it because he has those magic artifacts?
______
Min Favorit Char.. och en viss sl säger att han är för väl spelad. so speak up is it because he has those magic artifacts?