Efter som jag inte har monster boken så är det ganska svårt att veta vilka monster som är vanliga och ovanliga, så jag undrar om ni hade kunnat nämna några vanliga monster och lite hur man lätt kan göra ett monster som man ska ha med i sitt äventyr
Tja, du kan ju alltifd låta de stackars rollpersonerna överaskas av hungrigt hyggelmonster när de lallar runt ute i naturen. Hyggelmonstret finns dessutom gratis på Neogames hemsida.
Håller med om människorna där.
Men om du är i desperat behov av monster och inte känner för att skapa egna eller lägga in monster från andra rollspel man råkar ha till hands (Jorges bestiarum var ett helsikes upplyft )
Då kan man alltid göra en fuling..
Glid in lite snyggt i en rollspelsbutik nära dig och råka läsa om monster i någon bok och "råka" memorera det viktigaste...
Helt enkelt..
Inte särskillt schyyst gjort men måste man så måste man
Svårare än så behöver det faktiskt inte vara..
Jag använder nästan bara människor som motstånadre, sällan det blir mycket monster, vid enstaka tillfällen, men då monster är ovanliga brukar det vara ett huvudtema just den kvällen
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.