Nekromanti Lite olika

King Kromm

Hero
Jag tycker att ett forum som behandlade rollspels musik borde finnas, ämmnet dycker upp ganska ofta på många ställen...
Och så tycker jag att det kul om man kunde ändra sin titel på nåt sät..., skulle liksom vilja bli titulerad Kung...

/King Kromm, som troligtvis för fortsätta att drömma trevliga drömmar där folk kom fram till honom och kallade honom för kung...

G

Guest

Guest
Du kan ändra din titel - skriv fler, meningsfulla, inlägg. Läs FAQn för mer info.

//J

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu

King Kromm

Hero
Jag vet att ens titel ändras då och då beroende på hur många meddelande man har skrivit, men jag har inte sett någon som har blivit tituleras kung och jag tvivlar på att den titeln finns...

/King Kromm

Sodivra

Champion
JAG tycker att man bör få välja sin egen titel efter 2500 inlägg. Som sagt.

(Anteckna detta, administratörer! /images/icons/smile.gif)

/Jag är en jägare.
Och jägare vilar aldrig.

Omvänd.. Omvänd nu kättare!

Maxwan

Swordsman
Utav de vanliga dödliga har Riddaren här på forumet mest inlägg skulle jag tro.
Titel Magiker
Antal inlägg 1727
Efter att passerat Paladin har han även passerat Druid och det är han nog ensam om här på forumet. Så skriver du riktigt mycket blir du nog kanske kung förr eller senare. Kanske till och med gud? (igen vet vad som kommer efter magiker, bortsett administratörerna då)

Mac - bara en simpel krigare

Maxwan

Swordsman
<I>Jag tycker att ett forum som behandlade rollspels musik borde finnas</I>
Håller med dig fullt och fast. Det ämnet ploppar upp jätteofta och folk frågar samma saker många gånger. Ändå blir det diskution varje gång. Frågan är hur många gånger någon frågat efter bra KULT musik... säkerligen minst 10 gånger.

Mac - dock tröttat att svara på sånna inlägg.

King Kromm

Hero
Det behövs inte, bara jag får bli kung... Fast jag skulle ju kunna välja att bli kung efter 2500 medelanden....
Hur lång tid borde det ta om man skrev onödiga meddelanden dyngnet runt och hela tiden???

/king Kromm

G

Guest

Guest
Tja... Skrev du onödiga meddelanden dygnet runt hela tiden så skulle du... A: Förbli grisodlare för all framtid. B: Bli "bannad" från forumet... ;)

//J, aningens humoristisk

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu

G

Guest

Guest
Man vet ju aldrig vad som kommer sen... ;)

//J

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu

King Kromm

Hero
Re: Det finns nog mellan magiker och gud [nt]

Johnny så gott som bekräftade att det fanns, men hur många meddelanden? 3000? 4000? Ush, jag vill vara kung nu!

/King Kromm

Maxwan

Swordsman
Tips hur man får många inlägg!

Okej, det här är jävligt ruttet men jag vet några som gjort detta.. (inte jag inte nejnej /images/icons/laugh.gif)

Gå bara tillbaka långt i forumet och skriv lite onödiga saker. Där tittar ändå ingen. Kanske bra för den som inte vill vara grisodlare så länge. Fast ändå ruttet som fan /images/icons/wink.gif

Mac - som aldrig skulle göra något sånt

King Kromm

Hero
Re: Tips hur man får många inlägg!

Nää, då hackar jag nog serven istället... Ush och fy på alla som tänker på sin titel så mycket så att dom går tillbaka i forumets historia och mojsar runt, ush!

/King Kromm

Maxwan

Swordsman
Re: Ha!

Du verkar ju vara besatt av bättre titel! Infantilt..! Det är fan bättre att gå tillbax å skriva än att hacka servern. Fast iofs, jag skulle allt vilja se hur du klarar att hacka den LOL!

Mac - som bara säger: 14is hacker?

Gardener

Champion
Re: Det finns nog mellan magiker och gud [nt]

Det är vad du tror det. Inte ens jag har full koll på vilka titlar man kan uppnå även om vi kan kolla upp det. =]

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

kragghack

Warrior
Eller skriver man en massa inlägg där man bara håller med den som skrev inlägget som man svarade på...

Ashes to Ashes
Dust to Dust
Kragg Hack remains