Nekromanti Lite rolig spotting

Morgoth

Swashbuckler

Så här ska det väl inte gå till? Mappen är röd och texten är svart... :gremsmile: Och den fortsätter bara att vara röd när jag hoppar vidare. Det är en ondsint, revolutionär mapp!

Gardener

Champion
Kan du visa properties på mappen och skicka över fulla sökvägen till bilden till mig? Skulle även vara trevligt med hela länken till det inlägget.

Efter att du skaffat den informationen får du gärna att prova att rensa cachen och ladda om sidan och se om den fortfarande är röd.

Morgoth

Swashbuckler
I'm a man with a holy mission

"Kan du visa properties på mappen och skicka över fulla sökvägen till bilden till mig? Skulle även vara trevligt med hela länken till det inlägget.

Efter att du skaffat den informationen får du gärna att prova att rensa cachen och ladda om sidan och se om den fortfarande är röd."

Nä, det räckte att starta ett nytt fönster.
>Inlägget
>Bilden

...fast, när jag klickade in mig på den blev mappen röd igen. *testar nu att hoppa ut med jumpern och se om den fortfarande är röd* Nix. Utifrån var den gul. *hoppar in igen*. Nu är den också normal. Allt detta gjorde jag i det nya fönstret.

Gardener

Champion
Re: I'm a man with a holy mission

Rensa cachen och ladda om sidan är inte samma sak som att öppna ett nytt fönster. Meningen är att om din browser har sparat en kopia av bilden på disken och visar den istället för den den ska visa så måste man ta bort den kopian.

Loggade du ut mellan du skrev inlägget i natt och när du tittar på det nu?

Är den röd både när du är inne på tråden och när du listar trådar?