Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Ja då tänkte jag bara informera/varna folk om att jag har tankar på att fixa lite med Rollspel.nu och kommer att jobba lite med det lite då och då.
Detta kommer att leda till att forumet kommer vara nere ibland i ca 10 minuter medan jag jobbar med filer så ni slipper massor med fel.
<div style="text-align: center">Saker jag kommer att göra.</div>
- Lägga in så att det går att sätta färger på en grupp och man inte behöver sätta färg per användare. tex. sponsorer där man nu måste gå in och ändra färgerna manuellt idag.
- Uppdatera lite gammal kod till nyare så den blir lite effektivare.
- Jobba med konverteringen till en möjlig ny plattform.
<div style="text-align: center">OBS</div>
Denna tråd är ej för att man ska kommentera och skriva hur dåligt/bra det är eller säga jag vill ha funktion X. Jag kommer att ta bort alla kommentarer ur denna tråd då det är endast en informations tråd om vad fan jag håller på med.
Detta kommer att leda till att forumet kommer vara nere ibland i ca 10 minuter medan jag jobbar med filer så ni slipper massor med fel.
<div style="text-align: center">Saker jag kommer att göra.</div>
- Lägga in så att det går att sätta färger på en grupp och man inte behöver sätta färg per användare. tex. sponsorer där man nu måste gå in och ändra färgerna manuellt idag.
- Uppdatera lite gammal kod till nyare så den blir lite effektivare.
- Jobba med konverteringen till en möjlig ny plattform.
<div style="text-align: center">OBS</div>
Denna tråd är ej för att man ska kommentera och skriva hur dåligt/bra det är eller säga jag vill ha funktion X. Jag kommer att ta bort alla kommentarer ur denna tråd då det är endast en informations tråd om vad fan jag håller på med.