Nekromanti Liten fråga

silversurfaren

Veteran
Varför finns det så få inlägg på detta forumet till skillnad från de andra? Och hur ser man det som folk skrivit tidigare.

Sidan har verkligen förändrats sedan jag var här sist.

Förresten. Har ni märkt att det inte finns något stål i trudvang? Underbart!

Säg att det är något som dvärgarna kommit på. Hur skulle det påverka ett vapen eller nått. Stål är ju satalusiskt mycket bättre än järn. Eller kan man göra stål när man har hantverk gjutning FV 16. Jag tycker ju att järnvapen passar bättre i trudvang men om någon verkligen får tag på ett stålvapen så vill man ju veta vad den gör. Förslag?

Krille

Super Moderator
"Varför finns det så få inlägg på detta forumet till skillnad från de andra?"

För att Riotminds eget forum fångar upp de 90% av inläggen som omfattas av Sturgeons lag. :gremgrin:

"Och hur ser man det som folk skrivit tidigare."

Längst ner på trådlistan så finns en rullgardinsmeny som heter "Visa trådar". Ställ in den på något annat än "Aktiva senaste veckan" och klicka på Ändra. Eller använd sökfunktionen högst upp.

Helmgast
Varför finns det så få inlägg på detta forumet till skillnad från de andra?

För att Riotminds har varit storsinta nog att ha ett eget forum.

Och hur ser man det som folk skrivit tidigare.

Gå in på kontrollpanelen . Längst ner så finns det antal grejer som det står "ändra" på. Klicka på ändra visningsinställningar. Där väljer du hur många trådar du vill visa per sida (och en del annat). Gå sen in på ditt favoritforum och klicka på "visa alla trådar" längst ner till vänster. Sen så kan du klicka på vilken sida du vill gå in på precis under den understa tråden som visas. Om du vill leta upp ett specifikt inlägg så kan du ju alltid använda sökfunktionen.

Till det bättre eller sämre?

Dimfrost

Special Circumstances
Litet svar

Kolla längst nere till vänster på sidan. Där står det "aktiva senaste veckan". Ändra detta till "visa alla" så får du se alla inlägg. Jag vet inte om det står något om det här i någotn FAQ men det vore kanske en bra idé, i alla fall. Det är oftast värt att kolla FAQ:er först.

Och det står så lite på det här forumet för att ingen har något att säga sedan Vitulv försvann. Typ. :gremfrown:

Och stål i Trudvang skrev jag ett inlägg om. Ja, jag gillar det också. :gremsmile:

/Dimfrost

Johan K

Gammal & dryg
Säg det...

Varför finns det så få inlägg på detta forumet till skillnad från de andra?
Bra fråga...
Som de andra har svarat å tar säkerligen RM´s forum en hel del som vill disskutera DoD... Om inte annat så är ju det alltid tevligt om du har nått att skriva om DoD & tar upp det här..
Sen har ju Vitulv & Han förgyllt forumet med en del trevliga inlägg...

Hur då ?
Till det bättre eller sämmre ??

ro83rt

Swordsman
För att Riotminds har varit storsinta nog att ha ett eget forum.
Fast där är det ingen större idé att läsa eftersom det på sista tiden översvämmats med inlägg om hur man kan införa stämningsfulla zeppelinare och mangafrisyrer i Trudvang.

Dimfrost

Special Circumstances
Poängen är att Riotminds har ett forum som kan ta hand om drägget. Jämför med Eon-forumet här: Neogames har inget eget forum, så alla kids kommer hit. Problemet är att det inte är några diskussioner alls här, om inte Vitulv startar något, och det är lite synd. (Jag säger inte att jag själv inte har en viss skuld i sammanhanget, för jag minns knappt när jag startade en tråd här.)

/Dimfrost