Nekromanti Looney Labs/Rollspel.nu-rum på Lincon

Foggmock

Myrmidon
Nu är Looney Labsspelrummet på Lincon ett faktum. Jag klarar dock inte av det själv, och det vore trevligt om vi kunde bli en slags Rollspel.nu-hubb (jag inbjuder alltså redax att ha en monter/banner/motsv i rummet jag blivit tilldelad alldeles gratis, och jag hjälper gärna till om ni vill "ha något" på plats, typ buttförsäljning el. motsv. :gremwink:) som förr om åren, där man kan träffa forumiter, lira knarkiga pyramidspel och softa.

Men!

Jag behöver medarbetare. Det är ännu inte klart exakt på vilka villkor det kommer ske, men jag hoppas på att kunna ge en eller två andra personer full arrangörsstatus, och sen att jag kan dela ut "pass" till folk (dvs matbiljetter) som hjälper till i rummet på ett eller annat sätt.

The_Gorger

Hero
Jag kommer att hänga där! Bara så du vet. Det finns dessutom en pytte-ytte mini chans att jag drabbas av gudomlig inspiration och kraft och gör en drive, så att jag har en speltestbar version av Krononauter. (Inte Chrononauts utan Krononauter) Om så, så kommer jag tvinga er att spela minst ett parti. Jag lovar det är inte lika sugigt som Sänka Skepp 2 special edititon eller Diablo 2 fia! :gremgrin:

Foggmock

Myrmidon
Jag lovar det är inte lika sugigt som Sänka Skepp 2 special edititon eller Diablo 2 fia!

Haha! Det säger ju inte särskilt mycket, iofs... :>

Gardener

Champion
Det låter trevligt, jag är själv uppskriven på att spela en massa rollspel de flesta passen, men hänger gärna i llabs-rummet övrig tid. Är osäker på om det finns några buttar kvar, och vad som hände med tröjorna har jag inte en aning om så jag vet inte om vi kan erbjuda så mycket. Har vi lyckats skaffa oss en banner/skylt tills dess hänger vi gärna upp den på plats dock.