Nekromanti Lost

walium

Ganska töntig, faktiskt
Såg nyligen reprisen av det första avsnittet av fyrans nya serie "Lost" som handlar om ett passagerarplan som kraschar på en märklig ö och de personer som överlever. Serien kändes väldigt påkostad och lovande och innehöll en hel del rätt kända skådespelare. Jag kommer nog att fortsätta att se den tror jag.
Den mest skrämmande scenen tyckte inte jag var det osynliga monstret som dödade piloten utan snarare den skallige mannen som log med ett apelsinskal i munnen mitt i allt kaos. Kusligt.

Någon annan som har sett serien och har mer info? Så lite spoilers som möjligt tack.

MongoMan

Swordsman
Jag hade tänkt att använda den som inspiration i ett Neotech-äventyr. Och, ja, flintisen är jäkligt mysko. Jag kom även på att främmande språk kan vara ordentligt skrämmande.

chrull

Stockholm Kartell
Lost har vait det enda mina studiekamrater har pratat om på sista tiden. Det är helt bisarrt. alla verkar titta.

Jag har tyvärr inte tid att kolla på det, jag har 15 säsonger simpsons att ta mig igenom först...

för er som ine nöjjer er med tvns slöa utgivningstid så finns här en torrent med episod 1-14 av lost, med svenska undertexter.

Hoppas det smakar :tekopp:

chrull - public service.

Troberg

Sinister eater
Har de första 15 avsnitten, har dock inte sett dem än, brukar vänta tills en serie är avslutad eller åtminstone tills en säsong är avslutad. Den verkar dock lovande, så jag ser fram mot att se den.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Sett det... Och älskat det. Serien bygger mycket på detaljer och saker osm man kan grunna på, vilket är sådant jag gillar. Allt man kan få spekulera kring med olika teorier och liknande är gott. Så fortsätt att se det är mitt förslag...

Och ja, Terry O'Quinn är en grym skådis som gör Locke(apelsinmannen :gremtongue: ) mycket bra. :gremsmile: