Nekromanti Lucka 24

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Lucka 24
Dags för kalenderns sista lucka och julafton för den mindre uppmärksamme forumiten. Idag kan vi presentera slutet på
Endyamons scenarioserie och en

alldeles speciell julklapp ifrån vår egen forumguru. Dessutom skulle jag, tillsammans med

redaktionen, vilja önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Filer:
Länk till "The Eye of God" av Endyamon.
Länk till "Västmark 3" av Krille.

Gå till artikeln

hraufnir

Swordsman
Jag vill även här, och inte bara i min julhälsning i offtopic, ge otroligt stora Creds till Endyamon och hans ihärdiga skrivande! Själv har jag inte haft tid att läsa allt, men det kommer och jag ser fram emot det!

Tackar Krille för att Västmark 3 kommer såhär. Och för er som gnäller för att ni köpt spelet, så har ni ju faktiskt det i en snyggare förpackning än en dataskärm. Det är DÄR pengarna ligger serni!

Johan K

Gammal & dryg
Det var ju inte illa att du släpper Västmark 3 i en pdf Krille !
Det ska du ha all ära för, för det är ett bra spel du gjort ! Kul att fler får channsen att läsa & spela det !!
Även Endyamon har ju gjort en mycket trevligt insats i & med sina scenarion.
Även alla andra som skrivit, arbetat med åretskalender skall absolut ha en stor julkram !! Bra jobbat, det har även iår varit en bra kalender !!

/ Johan K, somdärimot är ruggit nöjd över att ha boken i bokform, istället för en pdf.

Honken

Hero
Jamen! Fy fan vad surt! Går och köper ett av de sista exen av Väsmark 3, och så släpper han spelet gratis ett par månader senare!

Hur man än vrider på saken så kan en pdf aldrig ersätta en bok. Det är klart mycket enklare att krypa ner i sängen med en bok, än med en pdf.

/Honken - Som långt mycket hellre läser från bok än pdf.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Nu är kalendern färdig för i år, och walium har lagt ner ett hästjobb på den. Tack walle! Tack alla som slitit med bidrag, stora som små.

God jul allesammans!

Marcus J

Hero
Västmark 3! v00t!!!eleven!!11

Laddade hem den där som låg gratis på rävsvans för många år sedan men fick aldrig spelgruppen att spela det. Ändå ett riktigt bra spel.

/Marcus tar en paus i julstöcket

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Se det såhär: nu behöver du inte bända upp boken för att kopiera upp nån viss tabell eller dylikt utan kan enkelt skriva ut precis de sidor du vill ha. Win/win situation. :gremwink:

Foggmock

Myrmidon
Seconded! [NT]

Kalendern är alltid uppskattad. Synd att jag inte pallade bidra med något i år, men lumpen och så kom ivägen på ett helt annat sätt än jag kunnat förutse.

Ulfgeir

Swashbuckler
Bra inititativ av Krille. Fler personer förtjänar att få möjligheten att testa Västmark. :tekopp:

Tack till alla övriga skribenter för en underhållande kalender (tack till Walium som fått slita med att sätta ihop allt)

/Ulfgeir

Man Mountainman

Storsvagåret
Hur man än vrider på saken så kan en pdf aldrig ersätta en bok. Det är klart mycket enklare att krypa ner i sängen med en bok, än med en pdf.

Aldrig? Bah! Utvecklingen av elektroniskt papper kanske har gått långsammare än vi räknade med, men det kommer! Var så säker!

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jag vill även här, och inte bara i min julhälsning i offtopic, ge otroligt stora Creds till Endyamon och hans ihärdiga skrivande! Själv har jag inte haft tid att läsa allt, men det kommer och jag ser fram emot det!
Det är alltid roligt att få cred för det man skriver så jag tackar och bockar (vilket även gäller Johan K, men jag är lat och skriver bara en post :gremwink: ). Hoppas att de återstående delarna bringar dig lika stort nöje som de du redan läst.