Nekromanti Lucka 9

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Lucka 9
Testa dig själv! Vilken forumist är du?Ifall du besöker www.rollspel.nu är chansen stor att du använder forumen.. Och om du har svårt att avgöra din egen identitet, låt oss göra det åt dig! Svara bara på frågorna så får du veta lite om vem du egentligen är!Forumtestet

Manuset till detta test skrevs av Arvid "Arvidos" Axbrink Cederholm.
Det kodades av Victor "Netfeed" Bergöö.
Det ordnades upp av Olle "Gardener" Johansson
Och det stöttades av människorna på #rpgonline och forum.rollspel.nu

-Tack... (40 fler tecken)

Gå till artikeln

Zaphod_UBBT

Swordsman
Lucka 9 i julkalendern 2002.

www.rollspel.nu/forumtestet/index.php tycks inte existera (eller kanske fungerar den helt enkelt inte?)

Här ska man visa upp forumtestet för någon, så fungerar det inte! Va? Vad ska detta likna?

Jag tar inte så jättehårt på saken, men det kan vara värt att veta, kanske.

Hartland

Warrior
Det kan bero på att du inte ska öppna lucka 9 än :gremooo:

Du får nog gott vänta fem dar innan det kommer upp...

Förövrigt så var det ganska lätt att kolla in alla julluckor... Som tur är glömer jag nog vad som är bakom dem innan dom kommer...

/Hartland - som aldrig brukar ha en julkalender och som här med lovar att han inte ska tjyvkika mer (på kalendern :gremwink:)

Ackerfors

Alas, your rapids!
Nu yrar du allt...

Det finns inte en möjlighet att du kan tjuvkika i årets luckor förrän de öppnats. Inte ens jag kan (om jag inte fuskar då dvs). Det kan ju vara så att du har blandat ihop vilket år det är och tar 2002 års kalender för att vara årets. Skulle inte så vara fallet så skulle jag hemskt gärna vilja att du meddelade mig hur du gör för att tjuvkika, men gör det via PM då.

Gardener

Champion
Mm, vi (läs: jag) har helt enkelt inte haft tid att flytta över alla saker från gamla siten ännu.

Fler saker som fortfarande saknas är Monsterslakt, Tärningskastning, Namngeneratorer osv. Dessutom de stora bilderna av tidigare års kalendrar.

Zaphod_UBBT

Swordsman
Nu blev det förvirrat

Yassilus och Hartland: Titta noga på min ursprungliga kommentar:
"Lucka 9 i julkalendern 2002."

2002. 2002. 2002. Understood? ;D

Det handlar alltså om förra årets kalender, och har aldrig handlat om något annat. Men nu har Gardener svarat, och jag vet hur saker och ting ligger till.

Zap

Foggmock

Myrmidon
Re: Nu blev det förvirrat

Yassilus trodde dock att Hartland kunde se årets luckor, eftersom han pratade om att tjyvkika. Och det gills ju inte som tjyvkik om det redan har varit officiellt ett år. :gremsmile:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Nu blev det förvirrat

Okej, jag skrev ju att jag trodde att det var så också, så jag var inte särskilt orolig... :gremsmile: