Nekromanti lukas. live. Oscars rapportering

Lukas

Mannen i Gult
Eftersom. Oscarsgalan. Har reklampaus. Var femte minut så vill jag fylla tiden med något. Så. Jag kommer rqpportera lite av vad somhänder spontant, felstavad och enkelt.

hittils har det varit en timme på rödamattan utan några kändisar

Lukas

Mannen i Gult
Eftersom. Ingenting. Hänt. Än. Så tänker jag ge mina gissningar. I de stora kstegorierna. Jag tror att 12year as a slave. Vinner bäst movie
jag tror. Decaprio. Vinner bästa manliga. Huvudroll
jag. Tror steep vinner bästa kvinnliga huvudroll

Lukas

Mannen i Gult
Jag hoppas att Amy Addams. Vinner bästa kvinnligare huvudroll. Men det skule förvåna mig. Men rollen hon gjorde i American hussel tyckte jag var riktigt bra, hon var en av få skådisar. Som lyckades medatt kännas natulig i den filmen.

Lukas

Mannen i Gult
Sexism.på rödmatta borde de kalla det här förprogramet
hittils har. De gåttigenom tidigare kläderpå alla nominerade tjejer och gått igenom alla framtIda projektet. Som de manlig nominerade håller på med.
moch maken. Till. Ytliga och dumma programledare får man leta efter

Lukas

Mannen i Gult
Det. Kommer. Verkligen fram spännande. Saker på mingelinterjuver.
u vet vi att Amy. Addams. Är glad för att det inte regnar och att steve McQueen är glad. För att vara. Nominerad

Lukas

Mannen i Gult
Så från ingenstans dyker Jimmie Kimmel upp och gör en dålig sketch tycker det känns som ett dåligt. Avbrytande ifrån sjärnerna. Som ikväll skall hyllas.
20 min kvar. Till gala

Lukas

Mannen i Gult
Gala igång. Och Elen har. Börjat bra,

lite dålig start. ATT. Jim carry var med och det animerade montage. Var ganska så onödigt.
hur som helst bätrre än förra årets inkompitenta programledaren

Lukas

Mannen i Gult
Den. Förwta Oscar har getts ut för bästa manliga biroll. Det var han som spelade transan i aidsfilmen som vann. Vilket inte var så överaskande i tanke på att han varit. Storfavorit. Kanske en film jag borde se.

Lukas

Mannen i Gult
Inga överaskningar. När Disney får Oscar för animeradlångfilm. Eller när gravity. Vinner. Bästa specialeffekt
sedan förstår. Jag inte beslutet att ha montage som inte säger så mycket, och en del av personerna som få presentera är inte så imonorande.
känns som om pruducenternA. Inte gjort ett jätte bra jobb

Lukas

Mannen i Gult
Showen fortsätter. Att kännas överaskande oprffsig,
men nu har de iallfall. Haft en vacker. Trollkaren. Från oz hyllning.
hittils så har gravity robbat åt sig flest vinster, men det skall bli kul att se vad som händer i de tyngre kategorierna som kommer snart

kloptok

Pensionerad astrolog
Jag är inte överdrivet intresserad av Oscarsgalan, men jag tyckte att något väldigt intressant med den här tråden var din smått okonventionella behandling av det svenska språket. Fick du betalt per punkterad mening? :wink:

Lukas

Mannen i Gult
kloptok;n4618 said:
Jag är inte överdrivet intresserad av Oscarsgalan, men jag tyckte att något väldigt intressant med den här tråden var din smått okonventionella behandling av det svenska språket. Fick du betalt per punkterad mening? :wink:
Nej det här är resultatet av att jag försökrer skriva på min platta undar de korta reklampauserna.

Jag övervägde att nu gå in och rätta all mina inlägg men nu överväger jag att låta dem vara, :)
kloptok said:
Jag misstänkte att det var något tekniskt i görningen. Komiskt blev det i vilket fall.
krank said:
Jag tänkte att det var medvetet med framför allt punkterna, för att liksom illustrera hur upphackat det kändes med reklamen...

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jag som trodde du var berusad när du skrev för att orka genomlida Oscarsgalan, men webbplattor är helvete att skriva på så det förklarar allt. :)