Nekromanti Märklighet 2

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det ser ut som vår vän Ceram råkat ut för någon ondsint demon som spökar i hans inlägg. Hur som helst är det något som ställer till det för honom. Det är bara i hans inlägg som jag sett det, nämligen. Dels är det det svarta och röda fältet med koden i, och dels blir inläggslistan centrerad, något som syns bättre här.

Jag kör Opera 7.50 med WindowsXP.
Testade i IE, Netscape och Firefox med samma färgade rutor men utan centreringen i listan.

Foggmock

Myrmidon
vissa UBB-codes görs om till html för att forumssystemet ska fatta dem. Jag gjorde ett inlägg om nästan exakt samma sak som tyvärr inte mynnade ut i nånting. Gör man linje-taggen och sen sparar, och sen går tillbaka till Kontrollpanelen så är taggen utbytt mot en lång harang html, och om den html-harangen ändras eller blir felaktig så blir resultatet i ens signatur något i den stilen Ceram råkat ut för. Centreringen har jag dock inte sett röken av.

Gardener

Champion
Inte helt korrekt, men jag har nu åtgärdat problemet så att det inte uppstår igen. Har man sparat sin signatur när den ser konstig ut så kvarstår problemet dock tills man själv ändrat det.