Nekromanti Märklighet

walium

Ganska töntig, faktiskt
Just nu är en viss ToyShot inloggad med två identiska kloner. Antagligen ingen jättegrej som skakar om världen, men nu när jag faktiskt har tagit en fin screenshot så vill jag dela med mig av den. :gremsmile:

Troberg

Sinister eater
Just nu är en viss ToyShot inloggad med två identiska kloner. Antagligen ingen jättegrej som skakar om världen, men nu när jag faktiskt har tagit en fin screenshot så vill jag dela med mig av den.
Gissning:

Han hade flera browserfönster öppna samtidigt och sköt in uppdateringar i alla ungefär samtidigt, så tätt inpå att forumssystemet inte märkte det. Alternativt korkade det igen i nätet så att tre refreshs blockades och sedan släpptes fram samtidigt.

Mask_UBBT

Hero
"Han hade flera browserfönster öppna samtidigt och sköt in uppdateringar i alla ungefär samtidigt, så tätt inpå att forumssystemet inte märkte det. Alternativt korkade det igen i nätet så att tre refreshs blockades och sedan släpptes fram samtidigt."

Mina fem öre ligger faktiskt på att denne ToyShot faktiskt har två kloner. Det har hänt förut... I det inlägget verkar det dock som om de tog bort den klon som var ansvarig för inlägget(så de inläggen har försvunnit, Banning-stylee), men lyckligtvis har Gurgeh citerat hela ursprungsinlägget i sitt svar.

/Mask