K Kultkult Veteran Joined 2 Jun 2005 Messages 157 Location Malmö 19 Jun 2005 #1 Är det någon som har någon koll på ungefär hur många olika huvudförfattare DoD Trudvang har till sina produkter?
Är det någon som har någon koll på ungefär hur många olika huvudförfattare DoD Trudvang har till sina produkter?
W Wanda Veteran Joined 10 Jun 2005 Messages 30 19 Jun 2005 #2 På mig verkar det som Theodore Bergquist, Magnus Malmberg, Jonas Lindström i huvudsak (och då Magnus Seter vad gäller äventyr på nätet t.ex.) Nu kan jag inte säga hur det är i Osthem och Mittland modulerna t.ex. eftersom jag inte äger dem. // Wanda
På mig verkar det som Theodore Bergquist, Magnus Malmberg, Jonas Lindström i huvudsak (och då Magnus Seter vad gäller äventyr på nätet t.ex.) Nu kan jag inte säga hur det är i Osthem och Mittland modulerna t.ex. eftersom jag inte äger dem. // Wanda
Robert Jonsson Nothing is True. Everything is Permitted. Joined 13 Mar 2000 Messages 5,394 Location Örebro 19 Jun 2005 #3 Osthem & Mittland-addering Osthem: Theodore Berquist & Magnus Malmberg Mittland: Theodore Berquist & Anders Jacobsson
Osthem & Mittland-addering Osthem: Theodore Berquist & Magnus Malmberg Mittland: Theodore Berquist & Anders Jacobsson