Inte min mening att låta bitsk.
Om hotmail.com inte tar emot mail, då kommer du inte få mail på ditt hotmail-konto, eller hur?
Nej, men eftersom Dnalor inte heller fick sina mejl tyckte jag inte det borde vara en slump att två olika tjänster helt plötsligt får krupp och strular båda två.
Eftersom hotmail de senaste två dagarna (minst) inte har tagit emot mail-utskick från servern (och det hör inte till ovanligheterna) så är det ju knappast konstigt att du inte fått mail.
Jag har aldrig upplevt det innan, och Dnalor fick tydligen alla sina mejl på samma gång igår nångång emedan jag fick vänta tills idag (vakna och ha 22 nya epost. Eek.) på att motta dem.
Dessutom skickas inte utskicken från red@rollspel.nu, iaf inte vad de flesta spamskydd går efter, de skickas från nobody@jaevel.as.
Tja, hos mig står det iallafall att de kommer från
red@rollspel.nu som avsändare och det är ju det i slutändan som spelar roll. Även om det är förklätt så blockar den ju på det, annars hade era mejl fortfarande kommit i Skräpposten, där de hamnade precis när jag just aktiverat funktionen. När jag sen släppte igenom
red@rollspel.nu till inboxen fortsatte den ju inte blocka den riktiga adressen de kom ifrån, ifall det nu är nobody-adressen.
Men ja, tänkte bara säga att det funkar nu.