Nekromanti Mörker äventyr för drakar och demoner

Skwimpy

Veteran
Hej

Är det någon som vet om det finns några bra sådana där ute? Kanske inte genomonda rollpersoner men äventyr där man kanske ibland måste göra lite tvivelaktig val och ibland även begå onda handlingar för att nå sitt slutmål.

Har letat lite själv men inte hittat något vettigt.

Trollkjeft

Veteran
Jag har faktiskt ett liggandes hemma, ett som jag skrivit själv men som bara är klart till 85%, men det är till DoDT. Vilken version av Drakar och Demoner kör ni? Det kanske kunde vara ett bra tillfälle att skriva klart det, förutsatt att ni kan agera speltestare.

Skwimpy

Veteran
Vi kör ju 91 version så vet inte riktigt om det är kompatibelt men om du har lust kan du skicka över det så kan man ju alltid göra om det för att få det att passa.

solvebring

Superhero
Vet inte vilken version du spelar.
Eldkvast är dock just till för att agera scenariobank för alla som spelar Drakar & Demoner. Det är dåligt med gamla verk, men för DoD6 och DoD Trudvang finns det en hel del. Hoppas förresten på att folk som lirar äldre också skall kasta in lite till mig. Bara du klickar in dig på "Filgruvan" och vidare därifrån. Välj och vraka.
Mycket nöje!

Förresten, om du läser på "Kontakt" så kan du se hur du själv kan få dina äventyr upplagda på Eldkvast, ju mer det finns desto gladare blir jag. Lycka till!