jjjohan
Veteran
Okej,
Jag skulle behöva hjälp då jag samlar så mycket info om Mörkret som möjligt inför min kommande kampanj.
Jag har tillgång till nästan alla moduler och undrar om jag kan få sid-hänvisningar till så mycket information som möjligt. L&H har jag koll på, men i övrigt..? Jag har självklart läst en hel del av vad som står, men vill ha så bra kunskaper som det går, men är inte så sugen på att läsa ALLA böcker pärm till pärm för att vara säker på att inte missa nåt viktigt.
Framför allt hänvisningar till vart jag kan läsa om mörkerherrarna. I dagsläget har jag kopplat dem till
*SPOILER**SPOILER**SPOILER*
"Flera kroppar en och samma..." - Xinu
"Skogens mörker höljer döden..." - Thanata
"Kyla släcker högmodshjärta..." - ?
"Spjutets herre, dricker blodet..." - Vigilah
"Namnlös furste, vindavränge..." - Den Namnlöse
"Stjärnefånge, arvlös guddom..." - ?
"Österns odjur, krälar uppåt..." - ?
"Avundsamme, trippelhövdad..." - Uvithaan
"Lystne Azra, piskar vänner..." Azradeus
Stämmer dessa, vart kan jag läsa om dem, och vilka saknar jag?
Hoppas det inte är fräckt att fråga om hjälp att lokalisera informationen. Tänker om nån har rätt bra koll sen tidigare.
/Johan
Jag skulle behöva hjälp då jag samlar så mycket info om Mörkret som möjligt inför min kommande kampanj.
Jag har tillgång till nästan alla moduler och undrar om jag kan få sid-hänvisningar till så mycket information som möjligt. L&H har jag koll på, men i övrigt..? Jag har självklart läst en hel del av vad som står, men vill ha så bra kunskaper som det går, men är inte så sugen på att läsa ALLA böcker pärm till pärm för att vara säker på att inte missa nåt viktigt.
Framför allt hänvisningar till vart jag kan läsa om mörkerherrarna. I dagsläget har jag kopplat dem till
*SPOILER**SPOILER**SPOILER*
"Flera kroppar en och samma..." - Xinu
"Skogens mörker höljer döden..." - Thanata
"Kyla släcker högmodshjärta..." - ?
"Spjutets herre, dricker blodet..." - Vigilah
"Namnlös furste, vindavränge..." - Den Namnlöse
"Stjärnefånge, arvlös guddom..." - ?
"Österns odjur, krälar uppåt..." - ?
"Avundsamme, trippelhövdad..." - Uvithaan
"Lystne Azra, piskar vänner..." Azradeus
Stämmer dessa, vart kan jag läsa om dem, och vilka saknar jag?
Hoppas det inte är fräckt att fråga om hjälp att lokalisera informationen. Tänker om nån har rätt bra koll sen tidigare.
/Johan