Jag bara tycker att det är svårt just nu.
Ja, jag håller med. Fram till de sista tio minuterna av förra runda kände jag seger i luften för byn, och jag hade rätt klart för mig vilka som var huvudmisstänkta ulvar till stackars
@Sidd . Sen började jag noja, och när Vimes sen släppte bomben så föll mitt fina korthus i bitar. Jag har inte hämtat mig än. Till exempel har jag nu börjat noja på om
@Anthrox har manipulerat mig att tro att
@Impetigo har manipulerat mig ... Jag hade ju haft det tanke själv, som jag minns från slutat av runda 2, så det är ju inget konstigt alls, men ändå. Spökrösten spökar ännu ... men spöken kan ju ha fel.
Sedan ber jag
@HerrK @Brynolf @Skarpskytten samt
@LegoIvar att ge oss sina listor på gröna och röda just nu. Vilka vill ni verkligen rösta ut? Vilka vill ni verkligen
inte rösta ut?
Det blir en tunn soppa detta (se ovan), men du ska få min lista:
Grön
@Brynolf Aktiv, konstruktiv, pressar, röstar strategiskt (tror jag), bra speluppläggsfunderingar (dvs inte brus, vilda hugskott, fiskande efter roller [tror jag]).
Lågflygare
@LegoIvar
@HerrK
Grå (spelar odistinkt, svår att få grepp om)
@Octagonal
Orangea till röda
alla andra
Jag kan in nuläget inte se att jag skulle rösta på / dreva mot Brynolf. I övrigt utesluter jag väl ingenting.
Några funderingar jag har
- Emoijgate, tror det finns minst en ulv där
- Spökrösten
- I Runda 3 tycker jag det är lite lurt att första LegoIvar lägger upp en brajt plan om att få spökrösten att outa roller, och när den blir nedskjuten kommer Anth med en ny ...