Basenanji
Postd20modernist
Haha! Tja, det hade ju varit grymt, men jag tänkte inte ens tanken. Det var först när KK tydliggjorde det episka i att vara ensam som jag insåg hur man kunde tänla. Jag är en vaniljbybo och vaniljulv: tråkig och vanlig. Tre ulvar, nattmord oh galen siare. Mer kaoz än så skulle jag aldrig ställa till med som MU.LJS said:Det här tycker jag är märkligt, för när jag funderar på vilka spelare som skulle kunna vara kapabla till att köra solo-ulv så är ditt och KKs namn de första som kommer upp.
Skönt att du kan se det. Wait...hur då?LJS said:Du har ju knappast spelat som att du är solo-ulv,
Fast nu går det lite snabbt. Jag kan visst tänka mig att diskuetra detta. Det är ju det jag gör för guds skull?! Jag tar ju upp det nu för att i en eventuell nästa runda vara förberedd på at jag ut en ulv.LJS said:så jag tror inte att du är det om vi råkar hänga en grön igen och fortfarande lever i nästa, men det är skumt att du tycker att ens diskutera det är ulvigt. Du som kan tänka dig att kaosdiskutera allt mellan himmel och jord.
Nu läser du mig antingen slarvigt eller med bias.
Jag har försökt förklara det där. Jag tar det igen.LJS said:Halo har betett sig ulvigt, men att han har velat diskutera om en solo-ulv är inte det.
Vi bybor (som är vid sunda vätskor och tänker varulvsspel som en vanlig spelare skulle göra, inte som en galen-KK) kommer inte ta upp det där till diskussion ens, för det är ett så anmärkningsvärt scenario att vi bara glömemr bort det.
Men en ulv som vet att det bara är EN ULV – känner inte samma avstånd till konceptet Lone Wolf, utan resonerar om det som om det var minst lika plausibelt som någon annan set-up.
Förklarade jag bättre nu?
---
För övrigt: vad tror du om ett 113+Jocke-scenario?