Nekromanti M:UA Piritäverntyrare sökes

Radioaktiv

Hero
Hej kära forum.

Jag kommer att dra igång en Pirit: Den innersta kretsen-kampanj i sommar, och det finns ett par platser ifall någon är intresserad.

Spelar gör vi i Stockholm. Skriv här eller till mig om ni är intresserade. :gremsmile:

Radioaktiv

Hero
Okej, då är det anmälningsstopp här!

Vi kör igång i juni nångång, hör av mig här och kollar av datum när folk kan.

Övriga spelare är för övrigt Anarchclown, (surprise), och antagligen en tjomme till. Mer info kommer när jag har mer koll på saker och ting. :gremsmile:

Übereil

Swashbuckler
Notera att jag börjar jobba den 18:e och troligen flyttar jag ganska precis då.

Übereil

Korpen

Hero
Har faktiskt redan en RP färdig, som jag spelad i säkert 10 minuter för ett par år sedan (ja, jag sparar på alla mina formulär).
Tio minuter (kan ha varit fem) var så lång tid det tog för SL att ha ihjäl resten av gruppen för att vår aristokrat sköt en muterad pojke som stal av honom, vilket gjorde att ALLA (inklusive alla inne på barne som springer ut och börjar skjuta 5 sek efter första skottet) började ge sig på oss…
Min figur överlevde genom omedelbart hoppa i floden; vi spelade aldrig med den spelledaren igen.

Men det innebär i alla fall att jag har en färdig figur som jag var nöjd med och ser fram emot att spela. :gremsmile:

Korpen

Hero
Radioaktiv said:
Nice. Vad är det för typ?
AM-17 "Frans", så den är ROB. Tänker att min into kan vara att bli uppfiskad, och eftersom man gamla "mäster" är död, så har han/hon som fiskade upp mig min nya mäster.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Jag har bestämmt mig vad jag ska spela.
Men jag har en fråga.
Var är maximala antalet mutationer/optioner man får ha?

/Spider Jerusalem som ska rulla en Psi han alltid velat spela.