Nekromanti M:UA Piritäverntyrare sökes

Korpen

Hero
Radioaktiv said:
Radioaktiv är trött på att pendla mellan Trollhättan och Stockholm och ser mycket fram emot att flytta till Söder i höst och kunna rollspela allt hon bara orkar :gremsmile:

I sommar borde jag dock vara i Stockholm mycket, så mycket jag får... Några veckor i streck sådär och pluggar sommarkurser på distans så jag kommer iallafall kunna spela mycket.
Börjar vi har några datum? Jag kommer gå i skift från mitten på juli, så det finns ingen direkt rytm i vilka dagar jag kommer kunna spela.

Radioaktiv

Hero
Jag åker till Stockholm imorron, skriver mer när jag faktiskt är där. Vi har ju inte varit där på ett tag så har lite att göra innan vi kan spela. Men nästa vecka borde funka. Hur ser det ut för folk då?

Korpen

Hero
Radioaktiv said:
Jag åker till Stockholm imorron, skriver mer när jag faktiskt är där. Vi har ju inte varit där på ett tag så har lite att göra innan vi kan spela. Men nästa vecka borde funka. Hur ser det ut för folk då?
Då får man först önska en trevlig resa upp till civilisationen!
Både den här veckan och nästa vecka funkar fint för mig (undantaget nu kommande helg), efter den kan det bli knepigare. Men det är ett senare bekymmer. :gremsmile:

Übereil

Swashbuckler
Jag får göra som Korpen och önska en trevlig resa!

Sen har jag ju ett sånt däringa jobb numera som tar en massa tid. Vardagar blir därmed jobbigt. Det kan funka för en "träffas och prata karaktärer"-träff (förutsatt att det är på kvällen, givetvis) eftersom man då, ifall tiden börjar ta slut, kan fixa detaljer senare. I övrigt så är jag tråkigt låst till fredagar/lördagar (möjligen söndagar om man börjar tidigt).

Übereil

Übereil

Swashbuckler
Hade själv funderingar kring att insinuerande påpeka att det lät som ni inte borde ha några problem att träffas på Söndag, men avstod då jag tyckte det kändes för drygt.

Det här ska förstås som att jag gärna träffas på Söndag.

Übereil

Korpen

Hero
Radioaktiv said:
Okej. Mina förslag för att träffas och skapa karaktär är nu på söndag eller måndag.

Ah, civilisation...
Måndag funkar fint för mig, söndag funkar så länge det inte bli speciellt tidigt (läs: innan 14).