Nekromanti Mage the ascension uppdrag..

-BoNe-

Warrior
Ska snart spelleda mage the ascension för första gången och ja behöver ett äventyr. Ja har en vecka på mig att antingen knåpa ihop ett litet intro äventyr eller lära mig ett från nätet..

Anywho så behöver jag ett äventyr o ja tänkte att nån kan skicka ett eller en länk till ett..

Deviant

Veteran
Jag föreslår att du öser ihop ett eget, på det sättet får du med precis det du vill ha och kan förbereda dig bättre. Typ skissa upp en intrig, kanske ett enkelt "ta-tillbaka-den-här-grejen" uppdrag? Det är ett ganska bra nybörjar-uppdrag.

Jag tycker att uppdrag man förbereder noga är lite farliga, eftersom de flesta spelare är mycket stygga och olydiga och inte gör som man tänkt sig, därför är det bättre att bara ha en main-plot och bygga upp resten efter spelarnas handlingar...

Det tycker iallafall jag :gremsmile:

-BoNe-

Warrior
låter bra.

Skulle det fungera om dom kommer in på en skola för människor med denna "talang". Det blir ju lite "det gammla vanliga stilen" på det men ja vill bygga det så att i början så får dom lära sig lite själva om allt. ja kommer nog inte förtälja allt i boken från början. Då får dom slita lite.

Snälla storma med ideer. ja har en vecka på mig att knåpa ihop någon så tid är ingen fara..