Var med om att anfalla en borg nyligen, med en magiker (som slog följe med själva armén). Funderade efteråt på användbara ritualer som jag skulle haft(tänkte skaffa dom till nästa tillfälle, om man lever till dess). Har ni tips på nån "riktigt" bra ritual med högt coolhetsvärde.
Mina förslag hittils:
Fotfäste med area effekt. Tänk en grupp soldater som springer upp för murarna istället för att använda stegar, hehe(haha, va fult).
Dimma. Att täcka hela borgen vore fräckt, och användbart.
Att förvandla fiendens krigsherre till padda borde sänka deras moral en bit, och max coolt. Tyvärr måste han synas precis när ritualen är klar, men ändå.
Eld mot porten(inte så stilfullt).
Räknar med att 180m från borgen är tillräckligt säkert för att utföra en ritual. PS: Utlämna Teleportera effekten.
Mina förslag hittils:
Fotfäste med area effekt. Tänk en grupp soldater som springer upp för murarna istället för att använda stegar, hehe(haha, va fult).
Dimma. Att täcka hela borgen vore fräckt, och användbart.
Att förvandla fiendens krigsherre till padda borde sänka deras moral en bit, och max coolt. Tyvärr måste han synas precis när ritualen är klar, men ändå.
Eld mot porten(inte så stilfullt).
Räknar med att 180m från borgen är tillräckligt säkert för att utföra en ritual. PS: Utlämna Teleportera effekten.