Okej..deffinitionsfråga..det jag menade är att jag inte sänder nån gammastrålning..
Okej..definitionsfråga. Men radioaktivitet är sönderfall.
Jo..såklart..men då är det inte radioaktiviteten jag känner utan smärtan som den orsakar..hårfin skillnad..hajjar du?
Lika mycket definitionsfråga där. Är det själva påverkan man märker eller är det så att man märker att man blivit påverkad? När du luktar, när någon sticker dig, visst märker du att du blivit påverkad, inte att du blir det? Alltså du känner inte nervimpulsen exakt samtidigt. Lika lite torde magiker märka att det är ett biotropiskt fält här utan att ha känt dess påverkan.
jag menar att en magiker är mycket mer lik ett magisk föremål eftersom samma krafter flödar i dom än vad jag likanar en hög plutonium (ta inte illa vid dig alex)
Tja må så vara, men samma kraft flödar även i andra människor. Det är därför jag låter alla märka av magisk påverkan, men bara ger insikten till de som har den färdigheten. Lite som ringen och Gollum. Påverkar honom, förgiftar hans sinne. Men han vet inte så mycket om magi så han inser det helt enkelt inte.