det finns inte med några regler för hur magiker påverkar krig. i ett krig mellan ett land med magiker (thalamur) mot ett land utan magiker (soldarn) så är utgången given. magikerna frammanar demoner, förtrollar vapen, återupplivar soldater, lägger PER-ritualer på sina härförare, skapar supermonster (golem rang 6?), nästlar sig in i fiendearmen och spionerar och alla möjliga andra hyss. exempelvis behöver man ingen trojansk häst för att ta sig innanför murarna, man teleporterar helt enkelt in ett par utklädda elitsoldater som får öppna portarna..
hur soldarn har överlevt mot thalamur är ett mirakel. de är sämre än thalamurierna i allt. tänk er bara vad rakori skulle kunna göra.. rakori är som polisen i 1984, de ser allt och kan nästan läsa folks tankar. ett besök i rakoris förhörsrum och vipps har man berättat allt för dem, och sedan glömt att man ens varit där.
tja.. neogames borde ha tänkt på hur magiker påverkar krig när de skrev fältslags-reglerna.. är det någon som rättat till det och skrivit egna regler?
neogames verkar helt glömt det. /images/icons/mad.gif
hur soldarn har överlevt mot thalamur är ett mirakel. de är sämre än thalamurierna i allt. tänk er bara vad rakori skulle kunna göra.. rakori är som polisen i 1984, de ser allt och kan nästan läsa folks tankar. ett besök i rakoris förhörsrum och vipps har man berättat allt för dem, och sedan glömt att man ens varit där.
tja.. neogames borde ha tänkt på hur magiker påverkar krig när de skrev fältslags-reglerna.. är det någon som rättat till det och skrivit egna regler?
neogames verkar helt glömt det. /images/icons/mad.gif