Nekromanti Magneter och mirakel på LinCon

Olle Linge

Snigel
Som en del av er redan vet, funderar jag på att spela igenom introscenariot till Magneter och mirakel på LinCon. Vet ni inta vad jag pratar om alls, kan ni titta här eller läsa en novell här . Det kommer att ske utanför arrangemanget och högst inofficiellt. Mitt mål är att visa er mitt spel och få feedback. Spelet är tillräckligt klart för att detta ska kunna göras om ungefär än månad.

Jag har pratat lite löst om det sedan GothCon då flera anmälde intresse. Nu gör jag den här checken för att se om det finns intresse att delta. Jag hoppas på att få ihop en eller två grupper och vi får bestämma mer specifikt på plats hur det ska lösas. Ni behöver alltså inte anmäla er i lag eller något annat fånigt, de som vill vara med ska nog kunna vara med på något sätt.

Jag vill gärna att de som redan sagt att de är intresserade tidigare och fortfarande är det, meddelar mig. Det är inte bindande, men jag tänker inte skriva ihop ett scenario till konventet om det inte finns någon som vill spela det Givetvis är det gratis. Vi ses!

Foggmock

Myrmidon
Bjäbb!

Jag är givetvis fetpå, men såklart bara på villkor att jag får spela flintlåsskytt... :gremwink:

Olle Linge

Snigel
Magnetlåsskytt i så fall [ANT]

Ja, jag har moddat äventyret för att du ska få göra det. Var inte orolig, det blir bra det här. Och det finns inga flintlåsvapen i min värld, bara så att du vet att du har fel :gremtongue:

Foggmock

Myrmidon
Crap.

Du vet vad jag menar, möh-möh.

Jag är mest besviken på mig själv som söp bort det ballaste konceptet i spelet.. :gremlaugh:

Johan K

Gammal & dryg
Ja, intresse finns !!
Just för att du nämt det vid några tillfällen. Så jag är nyfiken på att se vad detta är för något !!

Olle Linge

Snigel
Något blir det

Det ser ut som det blir något i alla fall. Världens största rusning var kanske inte att vänta, men i alla fall 4-5 har anmält att de med stor sannolikhet kan vara med. utöver dem finns det många som "kanske" är med.

Nåja, äventyret ska i alla fall skrivas och det är lika bra att få det gjort. Vi ses.