Nekromanti MALMÖ. Spelare/spelgrupp sökes!

Ellosandri82

Veteran
Hej!!!

Nu är jag trött på alla sporadiska spelsessioner :gremgrin: Jag vill gärna hitta en spelgrupp eller spelare som vill bilda en grupp i Malmö med omnejd.

Jag är själv en drygt 30 årig kille från centrala Malmö som är på jakt efter hyfsat konsekvent spelande (3-4 ggr/mån). Jag har mest erfarenhet av Drakar -91 och WoD men kan tänka mig att prova det mesta.

Om ni också känner att spelabstinensen tränger sig på eller att ni har en grupp som behöver en spelar till så tveka inte att höra av er.

Jag kan även nås på mail: j.blomfeldt@gmail.com

Ymir

Liten kantbaron
Jag har lite spelgrupper i Malmö, men åtminstone i min kärngrupp vill vi bara spela med folk vi känner väl eftersom vi har en väldigt immersionistisk spelstil.

Med det sagt; varför berättar du inte lite mer om vilken slags rollspelande du är ute efter? Vill du dungeonbasha eller välta dig i känslor, liksom? Gillar du att bygga en ståry eller gillar du de mer speliga aspekterna av rollspel? Etc.

Jag kan alltså inte ge några löften om spel, men jag bekantar mig gärna med andra rollspelare i Malmö, så kan man ju se omsider vart det leder.