Nekromanti Man kan bli ledsen för mindre.....

Dewain

Veteran
Fan vad sur och arg jag blir. :gremmad: Att folk inte kan låta bli andras tillhörigheter.

Kommer ut och ska iväg då står dörren till bilen öppen och CD-spelaren är borta. CD:en bryr jag mig inte så mycket om men skadegörelsen på bilen är så jävla onödig. Varför i helv#$@& ska alltid sådana här saker hända när man minst behöver det. Jag blir så ledsen :gremfrown:

/Dewain inte alls glad.

Johan K

Gammal & dryg
jotack, jag vet hur det är..
Blev av med min rygga med inehållande 1 styck digitalkamera med bilder från när jag var hos mina föräldrar, 1 styck med magibok till DoD6 & Spank the monkey.. Satt & slapapde lite vid stationen i Gbg & råkade vara lite ouppmärksam & vipps så var väskan borta...
Bryr mig inte om boken & spelet, men blev välldans irriterad över att bli av med kameran...
Tänk va´skönt det vore om folk kunde låta bli att ha långa fingrar..

Big Marco

Läskig
OT - när vill man ha olycka?

Varför i helv#$@& ska alltid sådana här saker hända när man minst behöver det.

En motfråga - händer det någon gång att man vill att olyckor skall hända?

Dewain

Veteran
Re: OT - när vill man ha olycka?

En motfråga - händer det någon gång att man vill att olyckor skall hända?

Kanske inte det men det verkar som om de händer när man minst av allt har råd med dyra reperationer eller dylikt. Varför kunnde det inte inträffa när man har vad man behöver plus lite till.

Det är inte mer en ca en månad sedan som min ganska nya cyckel blev stulen, för tre veckor sedan så la min tvättmaskin av så där gick ytterligare några tusen. Och nu bilen börjar undra vad som kommer näst. Känns som om jag jobbat hela j-vla sommaren för att betala för saker som inte skulle behövts om Fru Fortuna inte varit så envis med att sätta spinn på mina surt förvärvade pengar.

Men nu börjar jag låta som min mormor. :gremcrazy: Jag får vara glad över att jag och de mina är friska och har hälsan samt att vi har så vi klarar oss. Livet är faktiskt ganska bra om man bortser från sista månadens peningslukare.

/Dewain -har nog till viss del men inte helt accepterat dagens gissel.

Dewain

Veteran
Bryr mig inte om boken & spelet, men blev välldans irriterad över att bli av med kameran...

Det kan jag förstå, det matriella går alltid att ersätta men bilderna i kameran de är borta för alltid. Känner med dig. :gremsuck: Det är som min bil idag man blir förbannad och arg men det går ju att ersätta. Det känns bara så j-vla onödigt.