Nekromanti Manual?

Eon2

Veteran
1.Hej, Är det någon som har en manual för hur man ska läsa regelböckerna

2.Varför det står att vissa böcker ska innehålla något viktigt men inte gör det.

3. vissa sind anvisningar syftar på fel sida, hur hittar man rätt

Storuggla

Champion
"1.Hej, Är det någon som har en manual för hur man ska läsa regelböckerna"

Ehh... Från vänster till höger? Jag förstår inte hur du menar, jag brukar plöja igenom hela boken en gång, sedan gå tillbaka till de delar jag inte riktigt begrep igen och sist av allt gå igenom hela en gång till. Men andra kanske har andra metoder?

"2.Varför det står att vissa böcker ska innehålla något viktigt men inte gör det."

Var står det det? Vilka böcker menar du? Vissa kanske tycker att Riddaren är snoronödig eftersom man redan visste allt som sår i den eller inte spelar riddare, men för andra kanske den är en skänk ifrån ovan.

"3. vissa sind anvisningar syftar på fel sida, hur hittar man rätt"

Det finns två sätt. Den lätta och den jobbiga. Den lätta är att man går till Neogames hemsida och hoppas att det finns med i erratan. Eller så mpste man leta igenom boken i fråga efter rätt sida, vilket kan ta enorm tid om man inte kan sin Eonbok utan och innan.

Mer frågor? Shoot, man, shoot! ^_^

Storuggla, laddar sin mobil

Johan K

Gammal & dryg
1) Manual & maual.. Ska det behövas ?? För min del så har jag aldrig varit i behov av en & inte enns funderat på om det behövs. Om jag ska vara ärlig.

2) För min del så tyckler jag att alal de böker som jag köppt har innehållet nått som är viktigt.

3) Feltryck kanske, då är det väll bara att ladda ner erratan för den boken..

Hanoi

Veteran
jag har manualen

eller rättare sagt hade, jag lånade ut den till en polare som också har svårt att läsa eons regelböcker. men när han är klar med den (kommer nog ta ett tag, han läser ganska långsamt) så kan jag skicka den till dig, om du ger mig adressen.

MVH Hanoi