Nekromanti "Markera alla inlägg som lästa"

Genesis

Ni dés ni maître
Vore det väldigt jobbigt med en sådan knapp? Anledningen är det där gamla problemet med att om man loggar in från olika datorer som har olika webbläsare, så registreras ibland inte saker som lästa efter att man bytt webbläsare. Det ger problemet med metoden jag använder. Jag har ett par forum som favoritforum, och kan då se om nya inlägg har dykt upp i dem. Men när jag sedan hoppar in på forumet så är så många inlägg markerade som olästa att jag inte har en aning om vad som är nytt och vad som inte är det, vilket gör att jag kan missa en del intressant. Så en "markera alla inlägg som lästa"-knapp vore i alla fall guld för mig.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Finns, vad jag vet, redan inplanerat i nästa version som varit på gång i år nu. :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
Jo, varför inte. Det vore smart. Eller aif bra, som du säger att man har olika datorer som man sitter vid.
Jag skulel iaf ha användning för det.

/ Johan K, som har konventskoma

cogitare

Swashbuckler
Jag har efterfrågat något liknande länge också. Men jag vet inte om jag ventilerat åsikten till någon som har mandat eller möjlighet att göra ändringar på forumet.

C.

PAX

Jordisk Äventyrare
Den provisoriska lösningen är att välja visningsläge Platt och därefter ändra tillbaka till Trådat om det är vad du normalt har.

Surukai

Warrior
skulle haft en liknande för själva trådlistningen med. Men, funktionen i stort hade varit klart uppskattad!

Btw, går det inte att fixa genom att man haxxar sin cookie?