Nekromanti Mars och Mars utforskning

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Det finns så mycket att fundera på omkring rollspel och många gånger går vi utom oss själva för att göra rollspel spännande. Jag tycker iofs att verkligheten i sig verkar spännande nog när man läser artiklar som den här:
Mars

en saknad länk kan uppstå också...
rovern

Jörgen Städje, mannen bakom artikeln, är ett namn som faktisk figurerat i Haradrim (Södertälje Tolkiensällskap) och Forodrim (Stockholms Tolkiensällskap). Han har fungerat som datateknisk expertis i det numera ganska okända rollspelet "Skuggornas Mästare". Idag skriver han för Nätverk och Kommunikation (IDG vilket synes). Han har haft hand om Hirgons Snugga som var Haradrims medlemsblad. Där undertecknad en gång i den obskyra grå forntiden faktiskt blev publicerad med inte mer än två berättelser och ett antal bilder. (min första publicering Dah! :gremsmile: )

Jörgen går att beskriva som en nörd... eller? Han har ett stort intresse av saker som passar oss rollspelare rätt bra, så jag föreslår att vi håller ögonen på honom. Rätt var det är dimper det ner artiklar av hans hand som är ska vi säga det, intressanta och intressantare. :gremsmile:

Mer om Jörgen kan ni läsa och se här
Jörgen Städjes egna Hemsida