Nekromanti Mask fyller druid

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
*snyft*

äsch, jag fick något i ögat :gremtongue:

Marre, det här så OT att du borde få bära ett spett fram till lucia som straff. Men jag förlåter dig för att du skrev så snällt (?) om mig :gremlaugh:

/Vulf - en kul filur till fänrik

Feuflux

omjonasson.se
All hail the druid

# Frukost :gremwink: - Feuflux är en mysig linköpingsbo, och den goda tvillingen till Feliath. Skapare av D12-serien, och en anledning i sej för mej att försöka komma iväg till nästa LinCon.

Yay, själv orkar jag inte göra en favoritlista, men om jag skulle göra det så skulle den nog innehålla de som jag snackar/snackat med i vrålrutan med dig själv högt upp. Foggmock kan också få vara med för att han är så mysig när han kommer in och klagar på att vi inte använder mIRC. :gremlaugh:

Intressant att du kallar mig Frukost, låter lite bekant, men jag kommer inte ihåg när jag kan ha blivit kallad det, nevermind.

Mask_UBBT

Hero
Freudianska felsägningar

"Intressant att du kallar mig Frukost, låter lite bekant, men jag kommer inte ihåg när jag kan ha blivit kallad det, nevermind."

Det var någon daag som jag bara skrev rotvälsa, minut bel istället moment och dylikt. Feuflux blev frukost. Märk att det här var dagen efter en kannibladisskution i vrållådan, så... :gremwink:

/Mask

Man Mountainman

Storsvagåret
Yay!

Dnalor - Skön vrållådeflummare, Twladeio kanske dröjjer någon dag till

Jag är omnämnd! Bekräftelse är alltid bra. :gremgrin:

Och du: det är lungt! :gremsmile:

Grattis!

Mask_UBBT

Hero
Tacktack :)

Jag ville skriva mer om dej, med tanke på att vi snackat en hel del i vrållådan, men jag fick hjärnsläpp... Kommer på nu att jag kunde nämnt elya, bland annat, och CCC åxå, som verkar aptufft.

Slipped my mind...

G

Guest

Guest
Vad säger man, antagligen det finaste någon någonsin sagt om mig... I alla fall på internet...
Så jag får väl tacka tillbaka, det har varit ett alldelles gnistrande rent nöje att spåna med dig.

Så Mask, grattis på födelseinlägget och må du ha åtminstone 1200 lika lyckade inlägg till! Grattis!

Insignia

Swashbuckler
Re: Faktum är...

MWA-HA-HA-HA!!! Vilken timing :gremcool:
Men... äh... druider är bra. O, vad bra de är. Var glad! :gremgrin:

Storuggla

Champion
Grattis

"* Den stora ugglan - Som jag sagt tidigare, mer eller mindre lika knäpp i verkligheten som i vrållådan och på forumet. Är ett par levlar högre än jag som flummare, så det kan vara lite svårt att hänga med emellanåt, men en fröjd att bara sitta och se på då och då... Flummerierna, alltså, inte Storuggla. Nödvändigtvis."

Awwwwr... tackar tackar, tror jag. Du är schysst du med, och du har en r-bajter t-tröja! :gremlaugh:

Storuggla, tror sig minnas

Ackerfors

Alas, your rapids!
Man får gratulera!

Får väl hänga mer i skrikasken så jag också får ett eget stycke sen när du fyller magiker... :gremtongue:

Storuggla

Champion
Var det inte du som hade det? [ANT]

Va? Vem fasen var det som hade en tocken på DanCon då då? Mitt minne är som en get, illaluktande och ludet...

Storuggla, goatboy

Mask_UBBT

Hero
Min Dancon-klädsel

På Dancon hade jag mina workerduds, alltså mina vaniga kläder med någon gammaal t-shirt som jag inte använder längre(jag använder helt enkelt inte t-shirts längre), och i det här fallet stod det "Whaat a fucking great shirt" på den.

/Mask - skräms av sitt minne, längtar tills han blir lika senil som stouggla :gremwink:

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Det var O.J. [NT]

NT = No Text (Ingen text)

walium

Ganska töntig, faktiskt
Grattis Maskelimask!

Men du vet väl att det är överskattat att vara druid? Det är ärkemagiker som brudarna gillar. :gremwink:

Mask_UBBT

Hero
Yupps, det får du![ant]

Så får jag försöka övertala dej att ghjlpa mej driva igenom ett dubbelt forumsartonårsöl i stockholmstrakten den 26/6 nästa år. :gremwink:

/Mask - har jubiléerna planerade Lååångt i förväg :gremwink:

Skuggvarg

Hero
Jag har den äran att gratinera Masken! Och naturligtvis så VINstämmer jag till FYLLO med föregående ÖLare i alla lovord.

/Skuggvarg - druidiserades för 24 inlägg sedan och håller nu på att praktisera hur man brygger rusdrycker på diverse örter, därav ovanstående kommentarer...(vargar passar för övrigt inte i lång druidsärk)

Johan K

Gammal & dryg
Grattis !!

Först & främst får man väll säga grattis till druidtitelen ! :gremsmile:

Sen kan man ju inte anant hålla med om att det är en trevlig samling rollspelare som finns här ju !!