baron Max Durhal_UBBT
Warrior
Jag har ÄNTLIGEN (!!!) lyckats få tag på masks of Nyarlathotep. Men som jag fått tag på denna underbara kampanj så har jag en enkel fråga om den. Har någon några tips på hur man ska spelleda den, eller kanske några minnen från den?
Jag hade tänkt att jag skulle göra en megakampanj, så att spelarna ska få ta sig igenom dom här äventyren som en sorts sammanvävd kampanj (fast ganska löst sammanhållen, men det var väl lite så det var tänkt med en del av dom i "curse of cthulhu" utgåvorna)
horror on the orient express
shadows of yog sothoth
masks of Nyarlathotep
Day of the beast
Innsmouth äventyren (från Escape from Innsmouth)
Sen avrundar jag med dreaming stone
En del saker som jag ska tänka på är hur dom ska leva efter det här. Det är lite det jag vill ha reda på, ett extra smidigt sätt att hålla spelarna med i spelet trots att dom dör.
Jag hade tänkt att jag skulle göra en megakampanj, så att spelarna ska få ta sig igenom dom här äventyren som en sorts sammanvävd kampanj (fast ganska löst sammanhållen, men det var väl lite så det var tänkt med en del av dom i "curse of cthulhu" utgåvorna)
horror on the orient express
shadows of yog sothoth
masks of Nyarlathotep
Day of the beast
Innsmouth äventyren (från Escape from Innsmouth)
Sen avrundar jag med dreaming stone
En del saker som jag ska tänka på är hur dom ska leva efter det här. Det är lite det jag vill ha reda på, ett extra smidigt sätt att hålla spelarna med i spelet trots att dom dör.