Nekromanti MaskYassFödelsedagsForumÖlCon

Eksem

Champion
Re: Slutgiltigt... Öh... Besked?

19.00 3/7 2004 alltså? D.v.s imorgon, så att säga. Då ska jag antagligen till Soundclash på Hot&Co på Odenplan, det lär bli särdeles röj imorgon om man tar hänsyn till draget på Babasonic i onsdags (det är typ samma människor som är på båda ställena :gremwink:). Jag kommer nog förbi på en liten förfestforumöl kanske, och drar mig mot Odenplan vid 10-tiden (det är 25 spänn ölen till 24.00 på Hot&Co nuförtiden, nämligen :gremsmile:). Jag tror att det är 18 på Soundclash, så alla som är sugna på lite indiepop kan ju följa med.

Eller också blir jag full och stannar kvar. Whatever :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
Hoppas ni får de bra !!! (ANT)

Hoppas att ni får det trevligt hörrni !!!!!! :gremlaugh:
Ta en öl eller 2 för nig åxå...... :gremtongue:

Mask_UBBT

Hero
Jo, själv kom jag hem nu, efter att ha segat runt hos Magnus hela dagen. Kom dit nån gång runt 0700, käkade potatismos och revbensspjäll och gick och sov i en massa timmar. Sen vaknar man, handlar käk, äter käk, och degar fram tills man åker hem.

Och får en bränd skiva med massa bra musik :gremsmile:

Överhuvudtaget har jag nu haft en av de trevligaste helgerna på länge, och jag vill då tacka alla som deltagit. Coldn't have done it without you. :gremsmile:

/Mask - har numera pussat Storuggla :gremlaugh:
Say jack frost and the hooded crow.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Tack alla som närvarade!

Jupp, tack ska ni ha alla som närvarade. Det var roligt... Och gott... Vad jag minns. :gremsmile: Nu har jag sovit och har inte så fasligt ont i huvudet och eftersom jag och Magnus regerade i TP klockan fem på morgonen så är jag glad också. :gremtongue:

Nä, men allvarligt, tack för en jättetrevlig maskochyassilusfödelsedagsforumölminidanconpostminidanconbychrull, det rockade. :gremsmile:

Någon som känner för att lämna en utförlig rapport på händelseförloppet så gör det inget. :gremwink:

Storuggla

Champion
mjo, det var väl trevligt...

"Mask - har numera pussat Storuggla"

:gremblush: Fast Camilla tyckte det var gulligt, men inte för gulligt så att jag borde bli orolig.
Men jo, det var kul sålänge jag orkade. Fast snälla, inte Wirströms nästa gång, det var ju obarmhärtigt varmt och kvavt där?

Storuggla, folk flyr från nördar

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jag vill bara påpeka...

...för säkerhets skull, for the records liksom, att jag aldrig var där. Om det var någon där som såg ut exakt som mig och gjorde konstiga saker på fyllan så var det inte jag.

/Vulf

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: mjo, det var väl trevligt...

Mjah, jag tyckte Wirströms var helt okej, bortsett från just det. Om vi sätter oss vid dörren nästa gång så kanske det inte vågar sig in några människor och det blir lite svalare? :gremgrin:

Troberg

Sinister eater
Re: Jag vill bara påpeka...

...för säkerhets skull, for the records liksom, att jag aldrig var där. Om det var någon där som såg ut exakt som mig och gjorde konstiga saker på fyllan så var det inte jag.
Vilket, om man läser mellan raderna, är ditt sätt att säga att du var någon annanstans och gjorde konstiga saker naken på fyllan. Eller?

Dr_Graevling

Veteran

"Om vi sätter oss vid dörren nästa gång så kanske det inte vågar sig in några människor och det blir lite svalare?"

Jag undrar vad ägarna skulle anse om detta. De verkar inte vara svenska allihopa, så det finns en risk för att de inte skulle nöja sig med att skicka arga insändare om "jobbiga nördar" till Metro. >;]

Annars var det en mycket trevlig kväll må jag säga, förutom tidigare nämnda hetta.

Grävling - Magnus Seters borttappade bror.

Korpen

Hero

Du är inte Magnus Seters bror, utan hans Klon.

För de som inte var där kan nämnas att ingen skulle se skillnaden om Dr_Graevling tog Magnus körkort eller leg.

Feuflux

omjonasson.se
Attack of the clones

ingen skulle se skillnaden om Dr_Graevling tog Magnus körkort eller leg

Där håller jag nog med. På dancon3 var jag övertygad om att det var Seter som satt och spelade Carcassone ända tills Seter kom in i rummet och jag insåg att det faktiskt inte var Seter som satt och spelade... men efter det så hade jag koll på dem. :gremsmile: