J Johan Granberg Swordsman Joined 26 Nov 2000 Messages 757 Location Umeå 27 Sep 2001 #1 Är det någon som vet när det kommer? Det kanske redan har släppts? "Kärlek är för töntar som inte vågar slåss!"
Är det någon som vet när det kommer? Det kanske redan har släppts? "Kärlek är för töntar som inte vågar slåss!"
S Staffan Myrmidon Joined 7 Jun 2000 Messages 4,228 Location Lund 27 Sep 2001 #2 Det kommer nån gång nästa år - april är det senaste jag hört. /Staffan "Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
Det kommer nån gång nästa år - april är det senaste jag hört. /Staffan "Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
J Johan Granberg Swordsman Joined 26 Nov 2000 Messages 757 Location Umeå 27 Sep 2001 #3 Aha...Jag läste nåt om det i Codex, det var därför jag trodde det hade kommit. "Kärlek är för töntar som inte vågar slåss!"
Aha...Jag läste nåt om det i Codex, det var därför jag trodde det hade kommit. "Kärlek är för töntar som inte vågar slåss!"
chrull Stockholm Kartell Joined 17 May 2000 Messages 8,421 27 Sep 2001 #4 jo.. den som skrev den artikeln hade inte kollat noahs site på nån månad.. eller så skrevs den precis efter förra deadlinen.. sånt händer ju.. chrull .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
jo.. den som skrev den artikeln hade inte kollat noahs site på nån månad.. eller så skrevs den precis efter förra deadlinen.. sånt händer ju.. chrull .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
J Johan Granberg Swordsman Joined 26 Nov 2000 Messages 757 Location Umeå 29 Sep 2001 #5 Ahaaa...det förklarar saken. "Kärlek är för töntar som inte vågar slåss!"