Nekromanti Matt Harding reser vidare

Krille

Super Moderator
Matt Harding gör mig glad. Jag vet inte varför, men att flänga runt i världen och dansa kasst - även om det är sponsrat av tuggummi - är en så skön sysselsättning att man bara blir avundsjuk. Men man blir inte så där ondsint avundsjuk, utan mer "waow, fan vad kul, tänk om jag kunde göra likadant!"

Nu har han gjort det igen: Where the hell is Matt har fått en ny "titta på galningen som dansar kasst"-video, där han får sällskap av en massa andra folk som också dansar kasst.

Så nu har han gjort det tre gånger. Jag är avundsjuk. Men jag blir fortfarande glad av att se de där filmerna.

Storuggla

Champion
Okej, det där var... udda. Min första tanke var "men för i helvete...". Sen, vartefter, så ändrades det till "hö hö..." för att sluta i "det var ju trevligt att folk dansar dåligt jorden runt". Tycker dock att soldaten vid Panmunjong borde hängt på, men man kan väl inte få allt.

Storuggla, vem dansar bra då

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag gillar honom också. En så sjukt kul grej.

Det jag tycker är dödskul är att tuggummibolaget mest är känt som "ett tuggummibolag". Jag har ingen som helst aning om vilka de är eller så, så om det är ett PR-trick från deras sida verkar det ha slagit fel =)