Nekromanti /me fyller 1000 exp

Lindenius

Swashbuckler
som den 87:nde personen i wrnu:s historia. Jag vill därför passa på att tacka alla trevliga människor här på Wrnu för att ni stått ut med mig i två och ett halvt år. Om jag håller samma tempo i mina inlägg som de senaste åren så kommer jag ha 2000 exp ungefär när jag disputerar.

//erik. bara för att ge er och mig själv lite perspektiv på hur lång tid en avhandling tar.

Gastono

Hero
87'e, det är ganska bra, grattis på dig! :gremlaugh:
Hur räknade du förresten?

(En annan närmar sig med stormsteg känns det som...)

Johan K

Gammal & dryg
w00t !

Grattis !

Jag vill därför passa på att tacka alla trevliga människor här på Wrnu för att ni stått ut med mig i två och ett halvt år.
Well, hoppas verkligen att du blir kvar här ett tag till !
Har ju inte dirket varit svårt att stå ut med dig dirket, om man säger så... :gremgrin: :gremwink:

/ Johan K, som just har laggt upp lite mer bilder på sin fotosida.. :tekopp:

Lindenius

Swashbuckler
Rättade ditt stavfel
Det var inget stavfel. Det var ett medvetet döljande av sanningen. Jag trodde inte ni var mogna att höra det. Förlåt.

//erik. sockerfri müssli

Gastono

Hero
/me fyller också 1000 XP

Jag passerar nu denna milstolpe som 88'e person i WRNU's historia...

Tack allihopa!

Jambu

Swordsman
wow... och jag som är stolt över att snart nå 200... Jag lovar och svär härmed att sätta igång exakt en sån här tråd när JAG fyller 1000! (Grattis förresten)

DODswe4

Hero
200 inlägg kan vara bra om det är vättiga inlägg
1000inlägg kan vara dåligt om det bara är fjanterier och dåliga saker i största allmänhet

LukeFagwalker

Veteran
Re: Nice, tackar... [NT]

när man ändå snackar xp. hur får man xp förutom att skriva massa inlägg hela dagen. hur hör titeln ihop med xp´n? jag är t.ex en stolt grisodlare. medans folk med mycket xp är t.ex. ängel eller halvgud.

Storuggla

Champion
Re: Nice, tackar... [NT]

"när man ändå snackar xp. hur får man xp förutom att skriva massa inlägg hela dagen. hur hör titeln ihop med xp´n? jag är t.ex en stolt grisodlare. medans folk med mycket xp är t.ex. ängel eller halvgud."

Jupp, vartefter ens xp ökar så får man en ny titel. Dock är Grisodlare något av de tuffare namnen... :gremsmile: De exakta xp-gränserna för de olika titlarna är dock lite okända.

Storuggla, letar jobb i skuggan

Gastono

Hero
Re: Nice, tackar...

1 XP för inlägg och 2 XP för trådstart.

Titlarna är roliga, de skall vi inte spoila :gremlaugh:
Fortsätt skriva så kommer du få se :gremlaugh: