Nekromanti Med risk...

Greymourn

Swordsman
för att någon kommer skrika Sök, Kolla Neo´s releaseplan eller dra åt helvete... Men kan någon som har lite insyn i Neo berätta när det kommer gå att få tag på rollormulär (finns inte i STHLM iaf.)...

Krille

Super Moderator
"Men kan någon som har lite insyn i Neo berätta när det kommer gå att få tag på rollormulär (finns inte i STHLM iaf.)..."

...var det inte du som var trött på att Neogames bara ger ut gamla saker? :gremwink:

Greymourn

Swordsman
Rollformulär är ett onödigt ont [ANT]

Dessutom så är det ju faktiskt en nytryckning av något "gammalt"... Och det är jag väl JA till...

Dessutom köper jag allt NeoGames ger ut, när jag får tag på det... Har fram tills nyligen inte haft någrasomhelst ekonomiska bekymmer (det där lät mycket bättre än det egentligen var, jag hade iaf. råd att lägga tvåhundraspänn på rollspel i månaden utan att behöva avstå ngt annat) men eftersom jag för tillfället lever på 4kr i timmen eller vad man nu får som värnpliktig är jag j*ligt snål...

EonII och SH samt Neo´s äventyr har gjort mig betydligt mindre positivt inställd till företaget, och varje ny modul som till hälften innehåller grejor jag redan köpt kommer göra mig mer irriterad tills jag heltenkelt inte köper fler... Så det så...

Jag är knappast ensam om mina åsikter, det är bara så att de flesta var nuftiga nog att vända Neo ryggen för länge sedan... Jag lever på hoppet...

P.S
NEJ till EMU!!! Och Grön ungdom oxå för den delen...
D.S

Greymourn

Swordsman
Formulärbög...

jag vill ha det dyra orginalet... NUUUUUUUUUU!!!!

Mest beror det på att jag:

1. Inte har en Kopiator (finns på posten, men är rättså dyrt)

2. Det blir inte riktigt (Neo e lista nog att ha större delen av formuläret i grått, det såg jättelustigt ut när det kopierats) samma kvalitet... Dessutom är jag ett stort fan av att fylla i formuläret medans det fortfarande sitter kvar i blocket (fastklistrat alltså)...

3. Jag gillar lukten av Eon formulär (gäller ej övrigt Neo material, tärningarna luktade ingenting)

4. Mitt EonI föll önder efter att posten tanten smackat ned den i kopiatorn...

5. Jag vill stödja Neo (Lät iaf. bra...)

6. Jag hoppas någon skall säga att det nya 4-sidiga formuläret e på G... jag e sugen... Och jag slipper köpa gamla formulär för att få nya...

7. Jag är "formulärbög" (besläktat med det vanligare syndromet "prylbög" vilket jag inte är...)
Favoriten är Western formuläret... Eon formuläret och Gemini´formuläret ligger oxå mycket bra till...

8. Jag är så till den milda grad fixerad i formulär att jag förmodligen skulle kunna köpa ett "flashigt" formulär och hitta på egna regler till det, detaljer är bra, så om man bortser ifrån att det är nedrans oestetiskt så är F.A.T.A.L formuläret en vinnare...

Om någon har några bra tips på mysiga formulär så får ni gärna höra av er...

p.s
I förra veckan var jag väldans nära att köpa en EonII box bara för att få några formulär... Väldans nära...
d.s

Silvervarg

Warrior
Nya fyrsidiga rollformulär kommer torligen i höst...
efter vad jag hört... men det är ju Neogames...

Det finns inga (vad jag vet) rollformulär i Lkpg heller.

Ps. Ot men endå Nallo sade att VM kommer 25 CJS 22 det officielle ligger på den 22, vilket är rätt? .Ds.

Greymourn

Swordsman
Ps. Ot men endå Nallo sade att VM kommer 25 CJS 22 det officielle ligger på den 22, vilket är rätt? .Ds.
Du får väl köra på 2 mot 1 principen... :gremlaugh:

Dessutom kanske man överlever tre dagar i vilket fall...
Själv brukar jag oroa mig mer för om det är 04 eller 05 så att säga...

zokie

Veteran
Re: Med risk... [OT?]

fast du kunde ju ha sökt så hade du sluppit den risken eller eventuellt kunna svara den som skriker med ett dra åt helvete

Magnus L

Hero
Re: Formulärbög...(OT)

Favoriten är Western formuläret...

Har du prövat formulären till EDoD? mmmm... :gremwink: