Formulärbög...
jag vill ha det dyra orginalet... NUUUUUUUUUU!!!!
Mest beror det på att jag:
1. Inte har en Kopiator (finns på posten, men är rättså dyrt)
2. Det blir inte riktigt (Neo e lista nog att ha större delen av formuläret i grått, det såg jättelustigt ut när det kopierats) samma kvalitet... Dessutom är jag ett stort fan av att fylla i formuläret medans det fortfarande sitter kvar i blocket (fastklistrat alltså)...
3. Jag gillar lukten av Eon formulär (gäller ej övrigt Neo material, tärningarna luktade ingenting)
4. Mitt EonI föll önder efter att posten tanten smackat ned den i kopiatorn...
5. Jag vill stödja Neo (Lät iaf. bra...)
6. Jag hoppas någon skall säga att det nya 4-sidiga formuläret e på G... jag e sugen... Och jag slipper köpa gamla formulär för att få nya...
7. Jag är "formulärbög" (besläktat med det vanligare syndromet "prylbög" vilket jag inte är...)
Favoriten är Western formuläret... Eon formuläret och Gemini´formuläret ligger oxå mycket bra till...
8. Jag är så till den milda grad fixerad i formulär att jag förmodligen skulle kunna köpa ett "flashigt" formulär och hitta på egna regler till det, detaljer är bra, så om man bortser ifrån att det är nedrans oestetiskt så är F.A.T.A.L formuläret en vinnare...
Om någon har några bra tips på mysiga formulär så får ni gärna höra av er...
p.s
I förra veckan var jag väldans nära att köpa en EonII box bara för att få några formulär... Väldans nära...
d.s