Nej, i våran spelgrupp har jag inte märkt av något sådant.och jag undrar om det är några andra som har så i sin spelgrupp och vad de tycker om det.
Det har jag inte, jag har bara begränsat magi, monster och überkrigare.I våran spel grupp så har vi tagit bort fantasin i fantasy
Ta bort sånt? det är ju det som gör allr kul ju! MAGIN använder man på MONSTER och sen kommer det ÜBERKRIGARE och hämnasDet har jag inte, jag har bara begränsat magi, monster och überkrigare
Jag föredrar dock att spela rollspel, om du tycker om att spela Diablo II så kanske det inte hör hemma på Eonforumet.Ta bort sånt? det är ju det som gör allr kul ju!
MAGIN använder man i vetenskapligt eller praktiskt syfte, MONSTER vågar man inte slåss mot om man inte är fler än 5 pers (beroende på farligheten)MAGIN använder man på MONSTER och sen kommer det ÜBERKRIGARE och hämnas
Och när i helvete sade han nåt om Diablo II?Jag föredrar dock att spela rollspel, om du tycker om att spela Diablo II så kanske det inte hör hemma på Eonforumet.
nu tycker jag att det där lilla h-ordet var lite att ta i men jag håller med, när sa jag nått om Diablo, ok det är kul men EON är typ 1000000x roligare... herregud...Och när i helvete sade han nåt om Diablo II?
Jo förstår du, i hans inlägg fick jag intrycket av att det enda som var roligt i rollspel var, magi, monster och überkrigare, vilket osökt ledde mina tankar till ett visst dataspel (eller en hel del, faktiskt).Och när i helvete sade han nåt om Diablo II?
Det tvivlar jag inte en sekund på, att du kan alltså, när det gäller vissa andra, vilka har "Ganska korta uppdrag med ganska mycket fajt. " skrivna i sin profil, jag har kanske fel, det var bara en slutsats jag drog.Och man kan rollspela utmärkt med drösar av drakar, überkrigare, magi, monster, vandöda och demoner. Det kan jag intyga, om inte annat.
menar du att det blir bättre rollspelande och mindre strider om man använder gift och droger!?det kan va kul med gift och droger oxå...
Jo, detta:jag skrev inte att jag BARA ville ha monste, magi och überkrigare...
... får man väl ändå tolka så.Ta bort sånt? det är ju det som gör allr kul ju!
Det är inte direkt motsatser, om det är det du menar.det kan va kul med gift och droger oxå
Nejdå, detta ska inte bli en tråd om huruvida ditt rollspelande är som mitt, det är det uppenbarligen inte.NO HARD FEELINGS RIGHT?
Bra argument. Fortsätt så.nä men jag kom bara inte på vad jag skulle skriva