Nekromanti Medusa Games strikes again!!!

Klaatu

Swordsman
Nytt äventyr från Medusa games finns nu på hemsidan. Besök nu imorgon kan det vara försent. /images/icons/devil.gif

Inom kort kommer ytterligare ett äventyr till Dod som heter "Eremitens Hemlighet". Illustrerat av Niklas Brandt, kanske mest känd för sina illustrationer till Mutant Chronicles.

<BODY>

http://www.spelaroll.net/medusagames/
</BODY>

banan

Veteran
Äventyret verkar mycket bra (iallafall det jag läst hittills)!
/images/icons/wink.gif

Hasse

Hero
Trevligt.

"Nytt äventyr från Medusa games finns nu på hemsidan."

Va´ trevligt med ett nytt äventyr, gillade era tidigare, så i skrivande stund så håller jag på att skriva ut erat nya äventyr.

Ni gör ett mycket bra jobb och har en trevlig hemsida så jag hoppas ni håller på länge till innan ni slutar.

Legioth

Swordsman
Princpier

Av princip brukar jag sky gratisäventyr från internet som pesten, de brukar vara ganska värdelösa, okompletta och ologiska. Men den principen måste jag nog ge upp, och det skedde tack vare Medusa Games. Förutsatt att ni meddelar här på formet då ni släpper nya äventyr kommer jag troget att ladda ner dem.

Skall också tillägga att om någon från min spelgrupp råkade läsa något av äventyren skall de glöma det så fort som möjligt, och helst glöma bort att det finns något som heter Medusa Games...

Berserk

Warrior
Räknas jag?

Räknas jag som medlem av din spelgrupp??

Kan dessutom berätta att jag nog laddar hem allt jag bara hittar OCH läser. Detta oftast innan du hinner lägga upp en liten PAX-skylt... :)

/Berserk