Nekromanti Mer cyberpunk: Kickstarter

bladerunner_35

Warrior
Jag tog samma deal för 20 USD. Galet bra värde. Överlag så går det att göra riktigt bra klipp via kickstarter även om man får vara lite försiktig också (fick Dungeon World + massa godis för bara 5 USD för inte så länge sedan).

Interface Zero verkar lite väl over-the-top men kan förhoppningsvis ge inspiration till andra liknande spel och jag behöver en ursäkt för att pröva Savage Worlds.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
bladerunner_35 said:
Jag tog samma deal för 20 USD. Galet bra värde.
Dock gav de just bort de PDF:erna till alla pledgers via en uppdatering, plus en iPad-anpassad version av 1.0-versionen av spelet.

Så just nu är $20-tieren värdelös annat än som språngbräda till Explorers Edition-versionen av 2.0:an. Man kan lägga till $25 och så en sån.

Å andra sidan kan man då lika gärna gå upp till $50 för hardcover... Visserligen +$20 för internationell frakt, men ändå...

//Krank, Kickstarter är farliga grejer

bladerunner_35

Warrior
krank said:
bladerunner_35 said:
Jag tog samma deal för 20 USD. Galet bra värde.
Dock gav de just bort de PDF:erna till alla pledgers via en uppdatering, plus en iPad-anpassad version av 1.0-versionen av spelet.

Så just nu är $20-tieren värdelös annat än som språngbräda till Explorers Edition-versionen av 2.0:an. Man kan lägga till $25 och så en sån.

Å andra sidan kan man då lika gärna gå upp till $50 för hardcover... Visserligen +$20 för internationell frakt, men ändå...

//Krank, Kickstarter är farliga grejer
Eh, va?

För 20 USD har jag fått allt till IZ 1.0 som är släppt på pdf.

Jag kommer att få en pdf av 2.0, en novell, en sourcebok för Japan och alla andra stretch goals.

Allt för 20 USD!

Visst, för 5 USD skulle jag fått 1.0 pdf:erna och för 15 USD samma deal som för 20 men oavsett hur man tittar på det är det, faktiskt, ett galet bra värde.

Smaken är olika men att kalla 20-tieren värdelös fattar jag inte. Ska man hårddra det har du "förlorat" 5 dollar.

Jag är lika nöjd med den här kickstarten som den med Dungeons World där vi snart borde få vår färg-pdf för 5 USD.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
bladerunner_35 said:
Visst, för 5 USD skulle jag fått 1.0 pdf:erna och för 15 USD samma deal som för 20 men oavsett hur man tittar på det är det, faktiskt, ett galet bra värde.

Smaken är olika men att kalla 20-tieren värdelös fattar jag inte. Ska man hårddra det har du "förlorat" 5 dollar.
Det var det som var grejen, ja. Att jämfört med 15-dollarsnivån så är 20-dollarsnivån det sämre valet. Man får inget extra av att välja den framför 15-dollarsnivån.