Nekromanti Mer litteratur?

Vad jag förstått så skulle dan hörning ge ut minst en bok till (dock med lite mindre porr i denna)och drakväktarserierna slutar ju inte, det verkligen skriker uppföljning i slutet på demonen. Inte för att det var den bästa literaturen att läsa men det utspelas ju i mundana så...

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Ymir

Liten kantbaron
Tja, så kass som "Hadarlon" var så hoppas jag att Neogames kan se till att novellerna håller högre klass nästa gång, iaf. (Ämnar förövrigt försöka hjälpa dem med den saken, om jag och Lycan orkar skriva klart vår novell någongång).
Mundana är en seriös värld och bör således ha seriösa noveller som utspelar sig i den, inte urtramsigt skit av värdelösa författare som Andreas Roman och Dan Hörning.

Å andra sidan..."Hadarlon" var grymt dålig, men ändock underhållande som faen :)

- Ymir, hade gärna sett mer seriös Eon-litteratur

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Håller inte med! Men...

... alla får ju tycka som dom vill. Smaken är ju som baken... hårig/delad!

Jag tyckte att det var helt okej iaf! Och så var det ju som sagt i Mundana. Dessutom så var inte frågan om dom var bra eller dåliga. Men det är ju en helt annan sak./images/icons/wink.gif

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

hatten

Swashbuckler
? Porr ? ööö VA.. jag har läst den boken och inte tycker jag att det fanns porr lite romantik och kanske lite erotik men det var berätigad för att föra fram historien.
Och att kalla det porr *hmm* tycker jag är att överdriva..

Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...

hatten

Swashbuckler
Hadarlon var kanske inte den bästa rollspels bok som jag har läst men Det är svårt att hitta förfatare som kan skriva inom de ekonomiska och språkgränser neogames har.
Men se bara på vilken skit som Dragonlance coh AD Dungen&Dragons har gett ut.. Och dom spelföretagen har dessutom MER pengar att röra sig med och störe utbud av förfatare de kan välja från än vad Neogames har.

Men Ymir jag håller med om en sak Neogames berätelse om Hadarlon kunde ha varit bättre och jag hoppas att de nästa gång ger ut en bättre berättelse.

Fänrik Matsson till mig: 409 Carlsson var inte dum då blir du officer...

G

Guest

Guest
Jag har läst igenom svärdsspel i hadarlon och jag måste säga att jag håller med Silversmurfen... det är porr... han beskriver ju sex scenerna!

Mvh Ezzy