Nekromanti Mer Månadensfråga (eller vad det heter)

Kan man inte göra om månadensfråga til halvmånadens eller veckans fråga??Jag vet att det blir mer jobb,men frågorna är faktis väldigt underhållande ( :gremcool:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Är det...?

Här var jag mycket förvirrad ett tag, innan jag listade ut vad det kanske är du pratar om.

Är det omröstningen på startsidan du menar?

/tobias

chrull

Stockholm Kartell
månadens fråga kan vara det som har absolut lägst prioritering för oss två innehållsredaktörer just nu. Men det är möjligt att så sker. när och om kan vi dock inte svara på nu.

Olle Linge

Snigel
månadens fråga kan vara det som har absolut lägst prioritering för oss två innehållsredaktörer just nu. Men det är möjligt att så sker. när och om kan vi dock inte svara på nu.
Jag antar att den formella biten är rätt enkel, så varför inte låta någon eldsjäl som brinner för frågorna också komponera några? Det är säkert bara onödigt jobb för er att göra något ni inte prioriterar högt, men det finns förmodligen rätt många andra som kan göra det åt er.

Det är säkert ett par människor där ute som skulle kunna tänka sig skriva frågor (exempel mig-annars skulle jag inte skrivit att jag ville har fler).
Jag har fullt förstående om "ni" (redaktörerna) totalt struntar i mitt önskemål eftersom att det innebär extra jobb men det vara bara ett förslag; om ni tycker det är skit så är det så*punkt*