Nekromanti Mer spel(tm)! (Spelgrupp sökes i Linköping)

thark

Hero
Kort: Folket jag normalt spelar med spelar för lite (inte alls, just nu). Därför söker jag en spelgrupp som ger mig tillfälle att spela mer rollspel; helst på spelarsidan av skärmen.

Långt: Pöjk på 24. Har spelat rollspel i någon utsträckning sen jag var alldeles för liten (7-8 eller så) i de flesta genren och många system. Har inga starka genrepreferenser men högfantasy och rymdopera är väl det jag gillar mest, hård SF och nutid det jag gillar minst, övrigt hamnar nånstans i mitten. Gillar inte när det är mycket ångest, depression och olyckliga slut. Spelstilsmässigt är jag glad för det mesta så länge det finns möjlighet till verklighetsflykt (Hackmaster och Vampire står grannar i min regelhylla...). Spelar helst enkla, tydliga excentriska rollpersoner. Svarar gärna på frågor eller kommer på personlig intervju. ;-)

Har uppenbarligen svårt att spontant knyta nya kontakter eftersom jag behöver söka på ett webbforum. :)

Kommer efter nyår att bo i en lägenhet som har utrymme nog att hålla spel i; för stunden är det något trångt.

Kan t ex nås via privatmeddelande på forumet; email (thark at mangakai.org) blir för det mesta mottaget och besvarat lika snabbt som telefon, icq och liknande jobbigheter.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag är själv tämligen uppbokad, men det är inte omöjligt att några spelsugna filurer hänger och skräpar på vårt forum. Om inte annat så kan du ta chansen att läsa lite om vår USCM-kampanj.