Nekromanti Metaller

Har en liten fråga angående metallerna "Siluna" och "Somdia".

Det intryck jag fått av Siluna är att det är en slags silverliknande metall (i fråga om både egenskaper och utseende) och Somdia snarare åt järnhållet till (fast tyngre o hårdare). Fast jag måste erkänna att detta endast är ett antagande så min fråga är helt enkelt om någon som anser sig veta skulle kunna förklara lite kortfattat om deras utseende och egenskaper m.m?

Tack på förhand!

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Så vitt jag vet så är det väldigt sparsamt med information om metalleran i alver/dvärgar böckerna. Jag vet i alla fall inget mer om dom.

Kherzam-Roghan

Veteran
Det roliga med metall och sådant Neogames inte skriver så mycket om kan man hitta på själv! Jag har personligen slängt in lite egna metaller. t ex en i min spelgrupp som har ett svärd som har BRYT värde 25. Och den metallen finns bara på ett ställe i världen och det är på gränsen till tokon och världen utanför mundana! Metallen heter Satsujikiken... (Jag bara kom på ett namn som var bra!)/images/icons/thinks.gif (Om du vill ta med den metallen så skriver jag gärna till dig via mail, på forumet... bara att fråga! Tack för mig!/images/icons/laugh.gif