Nekromanti Metusalems offer??

Scream112

Veteran
Jag skulle villja ha det... men det verkar vara ganska gammalt eftersom inte trad. säljer det längre...

Någon som har det och skulle kunna tänka sig sälja det kanske?? jag kan ge 50:- för ett ex med sidorna kvar... ja för kass kvalité får det ju inte vara...

maila mig på paintball747@hotmail.com

tack på förhand!

UnConnected

Veteran
Fanns ett par ex (typ 2-3st) kvar på tradition i Göteborg idag.

Om du inte kan ta dig dit och det inte finns på hemsidan så testa och ring 031-150366 och fråga om de kan skicka det till dig. Tror priset låg någonstans mellan 100-150kr.

Scream112

Veteran
vilket av dom?? det i femman eller det på järntorget??

Jag var nyligen på trad. vid järntorget och där hade dom det inte...

Är det för det andra värt pengarna, metusalems offer alltså??

hmm... ska ringa och kolla på en gång...

Scream112

Veteran
nehe... dom hade inget inne sa dom... varken i femman eller på järntorget...

och att beställa från hobbyspel ger ju 75kr i porto/fraktavgift vilket blir lite mycket... säkert att ingen har det och har lust att sälja det för en liten slant??

Jag har hört att det ska vara väldigt bra!

jaja... man får väl hoppas på det bästa...

swazze

Swordsman
Jo jag har lirat det, jag tyckte det var bra förutom avslutingsdelen i Marocko som var lite klent beskriven. Sen är det lite mycket våld i slutet, typ en halv armé blir skickade efter RPna

Snow

Swashbuckler
tillgång och efterfrågan...
jag har ett ex... men det krävs garanterat mycker än 50 kronor för att jag skall vilja sälja det (typ 500 så kanske, jag är inte så intresserad av att sälja överhuvudtaget). Och du får betala porto...

kolla in på www.hobbyspel.com
där kan du annonsera

UnConnected

Veteran
Jag kan köpa ett på Tradition om jag hittar det...men då får du betala priset plus frakt i såna fall (var där i går igen och jag svär på att jag såg det...)

Scream112

Veteran
vilket tradition var det du var inne på?? var det i gbg?? för dom säger att dom inte har det där...

nexussix

Warrior
Tror jag sett det på Tradition i Stockholm också. Jag köpte mitt ex på Absolut spel i Stockholm för inte så länge sedan.

UnConnected

Veteran
Tradition på femmanhuset.

Jag är nästan 100 på att jag såg det där..kan ha haft fel. Jag kan kolla upp det idag så hör jag av mig senare i kväll!

G

Guest

Guest
Hahaha.....Du kan få mitt....Utan kostnad....Bara du kommer hit o hämtar eländet....

UnConnected

Veteran
Tradition hade tyvärr slut på Metusalems offer, jag måste ha förväxlat det med Operation Mangala. Och de var inte säkra på att de skulle få in det heller.